Chcel by som vám predstaviť jeden príbeh o troch úplne odlišných prinoch. Asi by som mal začať slovami: Kde bolo tam bolo... Ale toto nie je rozprávka, nemá dokonalý koniec... tak inak.
Poznal som jedného kráľa, bol to veľmi múdry a mocný muž. Mal nádhernú manželku,obrovské vojsko a prekrásne kráľovstvo. Dokonca ľudia v jeho kráľovstve, v Carlais, tvrdili, že v lesoch zazreli ako sa hrajú víli. Víli vraj prinášajú šťastie. Áno,ani ja som tomu neveril ale teraz, teraz už verím.Jedného dňa sa tomuto zamilovánemu kráľovi a kráľovnej narodil syn. Bola noc a z oblohy padali kvapky daždu. Nebola búrka,iba zdravý dážď vďaka ktorému rastú krásne kvety ale aj otravná burina . Ľudia v tomto kráľovstve verili,že podľa toho, do akého počasia sa dieťa narodí,takú bude mať povahu. Tento princ nebol zlé dieťa,len sa veľmi často neusmieval. Bol veľmi uvážlivý a všímavý, bol skôr samotársky typ.
O dva roky ,kráľovná porodila druhé dieťa. Opäť to bol chlapec. Ten sa narodil do pekného počasia. Na oblohe svietilo slnko,sem-tam prešiel nejaký obláčik. Tento chlapec bol veľmi poslušný a milý. Robil svojim rodičom radosť. Medzi kráľom a kráľovnou sa to ale začínalo ničiť. Nik nevedel prečo, no plamienok ktorý predstavoval ich lásku, začal pomali uhasíňať.
Prešli 4 roky a kráľovná bola opäť tehotná. Tretie dieťa sa malo čoskoro narodiť a v kráľovstve bolo zlé počasie. Už šiesty deň bola hrozná búrka. Dažďové kvapky surovo padali na zem a po oblohe lietali blesky,podobné žiarivým ranám po biči. Hrozilo že sa tretie dieťa narodí do zlého počasia. Všetci sa báli,vraveli že môže byť zkázou ich kráľovstva, že všetko zničí. Že prinesie ich kráľovstvo do chaosu a záhuby. Práve vo chvíli, keď sa narodil najmladší princ,akoby sa svet obrátil naruby. Prestalo pršať, hrmieť, blýskať sa a tmavé mračná si vymenili miesto so žiarivým slnkom. Dokonca sa zjavila dúha-symbol mieru. Tretí najmladší syn vyvolal v tomto kráľovstve veľký rozruch. Všetci sa radovali,spievali a vraveli: ,,Tento chlapec nás raz zachráni, on je naša budúcnosť. Musíme ho chrániť."
Ale nič pekné netrvá večne, tak to v živote chodí. O dva mesiace po narodení najmladšieho princa, kráľovná zomrela. Všetkých to veľmi ranilo. Kráľ bol nejaký čas veľmi zarmútený. Ale keď videl svojich troch synov,ktorí sa tak veľmi podobali svojej matke, mal dôvod žiť.
Takto sa začína môj príbeh. Príbeh o živote troch princoch. Príbeh o bolesti,láske a smrti, ktorej sa žiadny človek nevyhne.
CZYTASZ
Carlais (Príbeh princov)
FantasyKráľovstvo, ktoré bolo kedysi známe ale dnes je zabudné. Bolo výnimočné tým, že v ňom žilo oveľa viac nadprirodzených bytostí, ako niekde inde. Každá živá bytosť v tomto kráľovstve mala svoj neobyčajný príbeh. A každý príbeh bol iný. Toto kráľovstvo...