Eve geldiklerinde Kyuhyun, Donghae'yi Eunhyuk'un bulunduğu odaya soktu ve kapıyı kilitledi.Donghae korkmuştu.Kapıyı yumrukladı.Ama bu işe yaramazdı.Aniden Eunhyuk gözlerini açtı;
-Beni özlemedin mi ?
-Senden hala korkuyorum.
-Bu olanlar her ne kadar senin yüzünden olmuş olsa da ben seni affettim.Çünkü sensiz olamam.Günlerce sana gereksizce işkence ettim.Annemin senin yüzünden öldüğünü düşündüm.Ama senin yüzünden değildi.Senin suçun yoktu.
Eunhyuk ayağa kalkmaya çalışıyordu.Donghae yardım etmek için yanına geldi.Tam düşecekken onu tuttu.Eunhyuk onunla teninin temasını hissettiğinde ilk defa heycanlanmıştı.Onun başını tuttu ve yavaşça ona yakınlaştı.Dudaklarından öpmeye başladı.Donghae, onu özlemişti.Karşılık vermeye çalıştı.Gözlerini kapattı ve öpücüğünün tadını çıkardı.Onun yaralı vucudunu okşadı.Dokundukça Eunhyuk'un canı acıyordu.Belli etmemeye çalıştı.
Kyuhyun, delinin tekiydi.Her zaman olur olmadık şeyler yapardı.Odaya doğru baktı ve gülümsedi. Sonra birden ciddileşerek 'Hadi gidip şu işi bitirelim.' dedi ve evden çıktı.Siwon'un evine tekrar gidecekti.Ama bu sefer elinde silah vardı.Silahın içine tek bir mermi koydu ve evden çıktı.Arabasına bindi.Eve geldiğinde kapıyı Siwon açmıştı.Kyuhyun, ona küçümser bir bakış atarak içeri girdi.
-Hepimizin birbiriyle bir meselesi var, değil mi Siwon ?
-Ne istiyorsun ? Buraya gelmeyi bırak.
-Hep birlikte bir oyun oynamamızı istiyorum.Eski günlerdeki gibi.
-Neden bahsediyosun ?
-Çok yorucu bir oyun değil.Rus Ruleti oynayacağız.
-İstemiyorum. Çık dışarı.
-Sana sorduğumu hatırlamıyorum.Donghae ve Eunhyuk'u da getireceğim. Çok eğlenceli olacak.
Kyuhyun, dışardan korumalarını çağırdı.Eunhyuk ve Donghae'yi de getirmelerini söyledi.Evden apar topar çıkarttılar ve Siwon'un evine getirdiler.İkiside çok şaşkındı.Daha sonra Heechul, Siwon , Eunhyuk ,Donghae ve Kyuhyun, korumalarla birlikte bodrum katına indiler.Bir masanın etrafına oturtuldular.Kan dondurucu sessizlik ve aşırı soğuk vardı.Kyuhyun, Siwon'un başlamasını istedi. Donuk bir suratla eline silahı aldı.
-Tık.!
-Kötülere bir şey olmaz.
- Kyuhyun, bunu yapmak zorunda mıyız.
-Neden ? Çok eğlenceli.
Sıra Heechul'da idi.
-Tık.!
-Senin ölmeni istemezdim açıkçası.Yüzüne bakmak bile bana zevk veriyor.
-Kapa çeneni ! Yeter.
Sıra Eunhyuk'da idi.İçinde korku yoktu.Ölmekten beter edilmişti.Ölse bile onun için fark etmezdi.
-Tık.!
Sıra Donghae'de idi.Çok korkuyordu, çünkü daha fazla yaşaması gerektiğini düşünüyordu.
-Tık.!
Sıra Kyuhyun'da idi.Gülmeye başladı.Ölürse bile arkasından üzülecek kimse yoktu.Belkide bunun için gülüyordu.
-Tık.!
Sıra tekrar Siwon'a gelmişti.Kan dondurucu bir sessizlik hakimdi.Kyuhyun, gülmeye devam ediyordu.Birşeyler planlamıştı.Siwon, Kyuhyun veya Heechul üçünden biri ölecekti.Eunhyuk ve Donghae'yi bilerek başka tarafa oturttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehennem kapıları
RomanceEunHae ve SiChul Couple'ları bulunmaktadır.İşkence ve Smut kısımlar daha ağır basmaktadır.Rahatsız olanlar okumasın.