1.bölüm

1 1 0
                                    

Merhaba arkadaşlar bu benim ilk kitabim umarim beni desteklersiniz kitabimi okuyan herkese şimdiden cok teşekkür ederim.

Güneşin ışınları lavanta kokulu odaya vurmuşdu. Güneş ışıkları sonraki durağı pürüzsüz güzel bir kızın yüzüydü,Ayla her zamanki rütününü uyguladı önce elini yüzünü yıkadı sonra yatağını düzeltti. Üzerine kot sort, beyaz kisa bir tişört, converse ayakkabilarini giydi. Gözlerine eyeliner,rimel, dolgun dudaklarina parlatici sürdü.En son ise güzel bir kahvaltı hazırladı. Biricik babası Firat ile yaşıyordu annesi ve küçük kardeşi trafik kazası yüzünden ölmüşlerdi. Babasının küçükde olsa bir şirketi vardı böylelikle geçiniyorlardı.Ayla bu yıl üniversiteye başlamıştı. Okulun en güzel kızlarından biri olarak anılırdı. zifiri karanlık saçları onun beyaz tenine tam uyuyordu. Yeşil ela karışımı gibi görünen gözleri,güzel ufak bir burnu ve şeftali dolgun dudakları onu adeta melek yapıyordu,fakat bu güzel yüzün ardında her gün üzülen biriydi. O annesini ve kardeşini her geçen saniye dahada çok özlüyordu.

"baba kahvaltı hazır!!"

"Geldim kızım geldim zaten geç kalacağım  biliyorsun bugün önemli bir toplantım var!"

"Biliyorum baba, yinede birsey atıştırmalısın."

Firat bey kızını dinleyip bir seyler atistirdiktan sonra evden cikti. Bugün cok önemli bir toplantıları vardi, ataoğlu testil ile anlaşma imzalayamazlarsa sirketi iflas edecekti.
Ayla babası çıktıktan sonra cantasini alip arabasina dogru gitti. Arabayı çalıştırırken telefonu çaldı. Arayan en yakin arkadaşı burcin'di

"Aylaa! sana cok ihtiyacim varr akşam benimle gelmelisin nolur çağrıyla  buluşacagim arkadaşları da gelicek. Beni tek bırakmazsın değil mi?"

Burcin deli dolu bir kızdı. kendisinin aksine,etrafa neşe sacar çok cabuk asik olurdu.

"Bir nefes al be kızım bu ne acele boyle gelirim tabi Nereye gidecegiz peki?"

"Night bar akşam 8 de buluşacağız, detaylari okula gelince konuşuruz."

Ayla okula dogru yol aldi ve amfiye girdi arabasini uygun bir yere park ettikten sonra burcini aramaya basladi. Burcin banklardan birisine oturmus elinde kahvesiyle etrafa bakiniyordu,Aylayi fark eden burcin ona dogru el salladı. Ayla burcinin el salladigini gordu ve yanina gitti.

"Ne zaman dersin başlıyor burçin?"diye sordu.

"Benim daha yarım saatim var senin?"

"İlk derse yetişemedim diğer derse gireceğim."diye cevapladı ayla.

"Peki. Akşam 7:40 da night bar'ın önünde buluşalım,konum atarim sana"

"Tamam akşam görüşürüz."

Ayla derslerden çıktıktan sonra eve dogru yol alır,telefonu çalar babasının aradigini gorur ve bekletmeden cevaplar.

"Alo baba nasılsın"

"Cok iyiyim kızım sen nasılsın"

"Bende iyiyim babacım hayırdır sesin cok iyi geliyor toplantin guzel gecti galiba"

"Evet kızım anlaşma imzaladık artık Ataoğlu testil'le ortak oluyoruz"

"Çok sevindim. Baba akşam arkadaşlarla bara gidecegiz haberin olsun"

"Peki kizim cok gec kalmak yok ama"

"Ahh tamam baba"
Evin önüne geldiginde içeri girip odasina cikti kisa bir dus sonrası ustune kan kırmızı sırt dekolteli dar bir elbise,siyah bir stiletto, siyah bir çanta alarak makyaj masasinin önüne geçti.
Gözlerine dumali bir makyaj yapti ve ardından dolgun dudaklarına bordo renk ruj sürdü. Bu sırada telefona gelen mesaj sesiyle telefona uzandi ve açıp baktı burcin gidecekleri barın konumunu atmıştı. Saatin yaklaştığını fark eden ayla üstüne bir deri ceket alarak evden çıktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 09, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AYLA; Şehrin UyanmasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin