3

318 20 45
                                    

Keyifli okumalar :)

"Yaa kızım inanamıyorum çocuk resmen herkesi, herşeyi göze alıp yapışmış dudaklarına!"

"Off evet ama annemler de vardı. Kıpkırmızı oldum."

"Ahaha annen zaten herşeyin farkındaydı hatta tüm fanlarınız bir çok şeyi anlamıştı,siz çok uğraştırdınız."

"Ama bu konserin ortasında beni utandırmasını gerektirmiyordu."

"Çocuk ne yapsın o kıl kuyruk da orada demedin mi? Saçma sapan şeyler söylendiğinin farkındasın bu gece de açıklamasaydı yarın manşetlerde ne okuyacağımızı az çok tahmin ediyordun herhalde!"

Hak veriyordu arkadaşına ama mecbur kalmışlardı. Menajerlerinin zoruyla aşklarını gizlemek zorundaydılar bir dönem. Çoğu kesim tarafından hem eleştirilmiş hem de herşeye rağmen yakıştırılmışlardı da. Ama bugün adamın canına tak etmiş herşeyi açıklamış üstüne üstlük annesinin ve bir çok kişinin gözü önünde dudağından öpüvermişti.

Zeynep ile biraz daha konuştuktan sonra kız evine gitmiş Miray yalnız kalmıştı. Sıkıntıdan telefonunu alıp instagram bildirimlerini es geçip whatsapp a girip Boran'dan gelen mesajları okudu

" -Miray özür dilerim kendimi tutmam gerekirdi

 -Sevgilim tamam ne desen haklısın ama asılsız söylentiler seni de beni de rahatsız ediyordu.O yüzden pişman değilim. Mesajımı büyük ihtimalle geç görürsün. İyi geceler sevgilim rüyanda beni gör ;) "

Miray okuduğunda gerçekten de saat ikiye geliyordu. Bir de pişkin pişkin göz kırmış gıcık diye söylenip cevap yazmadan çıkıp telefonu kapattı. Acaba yarın nasıl bir trip atsam düşüncesiyle kendini uykunun kollarına daha doğrusu uykusunda sevdiğinin kollarına bıraktı.

****

Güneşin yüzüne vurmasıyla rüyasının en güzel yerinde uyanmak zorunda kaldı genç kız. Tam da yakamoz ışığında Boran evlenme teklifi edecekti ki tıpkı HiLeon'da ki gibi öpüşme sahnesinde uyanmıştı. Bölümde de kesilmiş hatta ilk geceyi de kesmişlerdi. Sahi o kadar uğraşmışlar,sabaha kadar sette verilen emek hepsine yazık olmuştu. Boran'ın onu utandırması, sahnede ki yakınlık, eşarpın düşüşü,kabanın,gömleğinin yavaşça çıkartılması,omzuna değen dudakl- bir anda irkildi genç kız elinin hangi ara dudağında gezindiğini anlayamamıştı. Bir an önce elini yüzünü yıkasa iyi olacaktı.

Banyodan çıkıp üzerine rahat birşeyler giyip kendini dışarı attı. Boran'la bir kafe de buluşacaklardı. Taksiye bindi. Adresi söyleyip yolu seyre daldı.

*****

Genç adamın gözü giriş ve telefonu arasında mekik dokuyordu. "Çok kızdı mı? Acaba yarın nasıl davranır?" gibi bir çok düşünceden gece gözüne uyku girmemişti. Kafenin kapısı açılır açılmaz içeri giren kişiyle suratında Miray'ın aşık olduğu gülümseme oluştu. Minik sevgilisi mavi kot,mor kazak,siyah kaban ve rahatlığına düşkün olduğunu belli eden beyaz spor ayakkabıları ile kimine sıradan gelebilen bu kombinle bile çok güzel olmuştu.

Düşüncelerinden sıyrılıp koşar adım sevgilisinin yanına varıp küçük bedeni kolarının içine hapsedip kendini ise  kızın saçlarına,aşık olduğu kendi kokusuna hapsetti.

Yıllardır hasret sevdalılar gibi bir sarılmanın ardından masaya geçip sipariş verdiler. Masa da bile elleri bir bütün birbirlerini gülümseyerek izliyorlardı. Sessizliği Miray bozdu

"Sözde dün gece o kadar düşünmüştüm seni nasıl süründürsem diye ama şurada gördüğüm gülümsemen dengemi alt üst etti."

"Bak sen demek hainlik ha. Gülüşüm de olmasa kaçışım yoktu yani. Ama sen söylemeden ben söyleyeyim Küçük Hanım yaptığımdan asla pişman değilim. Hem o herif de anlamıştır artık senin benim olduğunu. Artık yaklaşırken bir daha düşünür."

"Hâlâ üste çıkmaya çalışıyorsun! Annem de oradaydı nasıl utandım haberin var mı?"

"Ha bana o yüzden kızdın. Dert etme sevgilim seni öpüp ayrıldığımızda Figen Teyze gayette gülerek izliyordu bizi. Bak sevdi beni merak etme yakın bir zamanda alırım çikolata çiçeğimi geliriz istemeye seni."

"Ha bir de dalga geçiyorsun ne diyim ki sana Boran"

"Bir gece geçti ama çok özledim aşkımı diyebilirsin,seni seviyorum diyebilirsin mesela hatta öpebilsin ben kızmam çekinme :)"

"Çok beklersin sen. Gör bak bir süre sen bana dokunabilecek misin hadi bakalım! Bilirsin inadım inattır"

"Bilmez miy-  Miray! Nereye?"

Adam konusa dursun kız bir hışım masadan kalkmış kafeden çıkıp koşar adım sahilde yürümeye başlamıştı bile. Neden sürünme operasyonu şimdi başlamasındı ki.

Boran hesabı ödeyip koşar adım Miray'ın peşinden gitti. Kolundan tutup aniden kendine çekip bugün bir türlü kavuşamadığı dudaklarda suyuna kavuştu. Kız da artık koyvermişti insanları,magazincileri umursamadan bazen naif bazen şehvetli öpücüklerle karşılık veriyordu. Ertesi gün bu haberler MirAn fandomu baya şok ile birlikte mutlu edip kimilerini de susturmaya yetecekti. Farkettiniz mi bilmem ama süründürüme operasyonu başlamadan bitmişti bile.

SON...
Yazım yanlışım var ise affola.
Başka bir bölümde görüşmek üzere :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 15, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lost İn MirAnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin