Yong Guk (B.A.P) ♥

630 38 7
                                    

1. Desi pare foarte violent si ar un caracter tare, el este defapt bland si plange adesea.

2. Nu a stiut cum sa vorbeasca pana la varsta de 5 ani.

3. A declarat ca a citit un fanfic despre el, dar cand a fost intrebat despre ce era vorba nu a putut spune nimic.

4. Are un frate geaman pe care il cheama Bang YongNam si care canta intr-o trupa rock. S-ar zice ca ar fi unul dintre cei ce a purtat masca de iepure in timpul performantelor „Warrior”.

5.  L-a rugat pe Himchan sa mearga la cinema cu el la un film. Himchan a acceptat dupa multe rugaminti iar in timpul filmului Yongguk a adormit. Himchan nu i-a povestit despre ce a fost filmul.

6. Inainte de debut membrii s-au antrenat mai multe lunii impreuna. Dupa ce toti ceilalti plecau sa se culce, Yongguk ramanea in sala si se antrena plangand.

7. Inainte de debut a facut parte din emisiunea “LuLu Lala” alaturi de Gyuri din KARA si G.Na.

8. A aparut in videoclipurile „Starlight Moonlight” si „Shy Boy” de la Secret.

9. In aparenta acesta pare sa nu ii dea mare importanta colegului sau Himchan dar de fapt Himchan ste cel cu care a petrecut cel mai mult timp ca trainee ai deseori il striga „Channie”.

10. Inainte de debut a cantat intr-o trupa numita Seoul Connection. Numele sau de scena era Jepp Blackman.

10 lucruri despre biasul meu! ( Facts )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum