Taemin (SHINee) ♥

771 55 3
                                    

1. Taemin crede ca daca doi oameni se plac reciproc, varsta nu conteaza.

2. Lui Taemin a inceput sa-i placa sa danseze datorita fratelui sau mai mare.

3. Taemin crede ca o fata arata cel mai dragut atunci cand aceasta se rusineaza (roseste) sau cand se panicheaza.

4. Taemin crede ca neavand probleme este problema si ca niciodata nu trebuie sa uiti sa zambesti.

5. Deoarece Minho si Taemin n-au plans niciodata atat de mult precum ceilalti membrii din trupa, Key le spune copii fara emotii.

6. Taemin a intrebat odata “Hyung, tu stii ce-i dragostea?”

7. Taemin crede ca o persoana care viseaza mult devine similara cu visul ei.

8. Taemin a fost cel mai sarac dintre membrii SHINee. Inainte, acesta n-avea nici macar un MP3, ci doar tinea niste casti in urechi in timp ce capatul celalalt il avea in buzunar (a spus ca face asta pentru ca fetele sa creada ca asculta muzica si astfel sa nu se apropie de el ca sa-i vorbeasca). Totodata, se zvoneste ca tatal lui Taemin este profesor de istorie.

9. Jonghyun a zis ca Taemin e foarte flexibil.

10. Taemin se culca devreme. Daca e vreo lumina sau vreun zgomot prin preajma, acesta nu va putea dormi bine.

 BONUS

Dupa debut, Taemin fost hartuit la scoala de studenti. Se pare ca au existat diferiti spioni care se ocupau de el. Pe internet, elevii de la liceul la care Taemin invata au postat poze cu el, altii au tinut un jurnal online in care isi povesteau aventurile in urmarirea idolului. Se pare ca in momentul in care Taemin ajungea la scoala acestia il inconjurau tinand indreptate spre el telefoanele si-i spuneau in fata lucruri de genul “Crezi ca esti mare pentru ca esti o celebritate,”sau “Nu e chiar asa de frumos precum mi-am imaginat.” etc. De asemenea, se pare ca acesti elevi au aruncat cu gume de sters in Taemin, l-au injurat, l-au urmarit.

10 lucruri despre biasul meu! ( Facts )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum