1. Cand il prinzi cu garda jos, incepe sa se balbaie.
2. Este adesea numit “micul Rain,” pentru ca seamana cat de cat cu Rain dar si pentru rolul pe care l-a jucat in Ninja Assassin, adolescentul Raizo. (Raizo adultul a fost jucat de Rain)
3. Nu isi spala corpul; doar isi samponeaza parul si lasa spuma sa-i alunece pe corp.
4. Aproape ca a dat foc la casa si a trimis-o pe sora lui in sala de urgente, doar pentru a recrea anumite scene din Home Alone.
5. A cauzat un scandal intre el si nu una, ci cu doua membre T-ara, Eunjung si Hyomin.
6. Inca se incurca la tabla inmultirii, chiar daca si-a luat un tutore pe care il platea cu 100,000 won.
7. Primul lui sarut a avut loc atunci cand sora lui mai mare l-a dat jos de pe acoperis.
8. Este foarte apropiat de membrul CNBlue, Yonghwa si a comentat ca Yonghwa este mai salbatic decat Mir. (PiKTwo, se poate si mai rau...Mir nu-i singurul)
9. La show-ul de la radio pe care il prezenta Hyunyoung, Joon a spus ca a sarit o data de la al doilea etaj al unei cladiri pentru clubul de aventura in care se afla la scoala. Nu s-a ranit. Deci a incercat sa sara de la al treilea etaj. Si tot nu s-a ranit!
10. Cand trebuie sa protejeze ceva (cum ar fi mancarea), incepe sa ‘scuipe’ cuvinte cu viteza luminii
Primul lui sarut a avut loc atunci cand sora lui mai mare l-a dat jos de pe acoperis.