2010
״אלי תתעוררי , זו יום האחרון שלך בבית ספר את מסיימת את יב " צעקה אימי
-" אמאאא עוד 5 דקות בבקשה " עניתי לה בחזרה.
אני שומעת אותה ממלמלת מילים לעצמה עד כמה שאני עצלנית ושזה יום האחרון שליי .
קמתי לצערי הרב, נכנסתי לשירותים אני רואה את אחי סהר מתארגן לצבא.
-"בוקר טובבבב לאליייי שמסיימת את שנת הלימודים " אמר ליי בחיוך.
-"בוקר שבוז סהר " עניתי לו בחזרה.
-"אווווהווו כמה אנרגיות שליליות יש לך ילדה " אמר ליי
הסתכלתי על עצמי במראה רואה איך שגדלתי , רק אתמול אני זוכרת שעליתי לכיתה א' ועכשיו אני מסיימת את יב'.
סיימתי את ההתארגנות שלי יורדת למטה ואני רואה את מיכל חברתי הטובה יושבת עם אחי בסלון מחובקים יחד .
-"אווווו איזה זוג דביק " אמרתי וגיכחתי מצחוק
הם נעצו בי עם המבט שלהם שאמר ליי " אליאנה סתמי את הפה " .
נכנסתח למטבח אני רואה את אימי עוזרת לאחים התאומים שלי להתארגן לגן .
-"את מאמינה שעוד פחות משבועיים אנחנו על המטוס ממריאות הולכות להנות " אמרה לי מיכל בהתלהבות כשנכנסנו לבית הספר.
-" חחח כןןן אה , אבל הולכות בתאכלס לעבוד לעשות כסף " עניתי לה בחזרה.
-"זה לא משנה אנחנו פאקינג הולכות לעשות חיים אחותי !!! " אמרה לי מיכל וחיבקה אותיי חזק , התקדמנו לחבורה שלנו שישבה בספסלים , ישבתי ליד אביאל נתתי לו נשיקה וחיבוק.
-"אלייי יפה שלייי מה קרה לך ? את לא כזאת שמחה שאנחנו מסיימים את השנה ? " אמר לי אביאל .
-" לא זה לא זה , יש לי הרגשה רעה בקשר לטיסה והעבודה " עניתי לו בחזרה
-" דייי תפסיקי להיות כזאת פסימית , את הולכת להנות כל רגע ורגע " אמר לי אביאל
-"נכון אתה צודק אני צריכה להפסיק לחשוב על הדברים האלה " אמרתי וחייכתי אליו
-" אווו הנה האליי שאני מכיר , איזה חיוךךךך " אביאל אמר לי ונתן לי חיבוק חזק , שמתי את ראשי על כתפו , נותנת לעיניים שלי לעצום ולתת לראש להירגע מכל המחשבות שלי.
חזרתי הבייתה לאחר בכי , עצב , התרגשות שכל אחד נתן נאום בכיתה .
עליתי לחדרי נכנסתי לפוך ונרדמתי .
לאחר כמה זמן התעוררתי נכנסתי להתקלח , יצאתי עם מגבת שעטופה הגופי אני רואה את מיכל יושבת על המיטה וגוזזת את ציפורניים שלה בלחץ .
-"מה שעההה את מתקלחת אני לא מבינה , סבתא שלי מקלחת
יותר מהר מימך " אמרה לי
הסתכלתי עלייה ופשוט צחקתייי .
" טוב מה החלטתם שנעשה היום .? מועדון ? " שאלתי אותה .
-" כןן מועדון " ענתה .
התחלנו להתארגן , אני שמתי חצאית שחורה צמודה מעור וחולצה בטן שחורה ומעל זה וסט ב'ז ונעלי עקב שחורות , עשיתי קוקו גבוה צמוד ומיכל שמה מכנס מחוייט עם ג'קט אלגנט ועקב השאירה את שיערה התאפרנו .
-" אליאנהה , אני ואת הולכות להתמסטל במועדון הזה בפעם האחרונה לפני שאנחנו טסות ולא רואות את ישראל " אמרה לי שנכנסנו למועדון.
YOU ARE READING
הגבר שהרס את חיי
Romanceאליאנה בחורה צעירה ותמימה נפגשת עם וויל יפה תואר אך מבפנים נוקשה וקר שהיפנט אותה ומישם ניצל אותה דרך התמימות שלה ומכניס אותה לעולם אכזר ורשע. סיפור סוחף עם המון תשוקה , אהבה .