Χαρακτηρισμος Πρωταγωνιστων

748 9 0
                                    

Ηρώ : 17 χρονών! Έχει έναν δίδυμο αδερφό τον Σταύρο! Πάει pole dancing και kick boxing! Έχει πολύ ωραίο σώμα καθώς έχει πλούσιο μπούστο και μεγάλη πίσω όψη(😂)! Είναι καλή μαθήτρια! Έχει 2 κολλητές την Ξένια και την Δανάη! Και τελευταίο και σημαντικότερο γουστάρει τον κολλητό του αδερφού της! Τον μεγαλύτερο player του σχολείου ή αλλιώς γνωστός ως Άγγελος!

Άγγελος : Ο μεγαλύτερος player του σχολείου και μην σας πω και της περιοχής! Είναι 17 χρονών και κολλητός του Σταύρου και του Παύλου! Πάει και αυτός kick boxing σε πρωταθλητικο επίπεδο και πηγαίνει σε αγώνες! Δεν ερωτεύεται εύκολα αλλά κάτι θα αλλάξει στην ζωή του σε αυτό το βιβλίο! Τέλος να μην ξεχνάμε τους γαματους κοιλιακούς του ( α πα πα Παναγία μου! 😂)

Ξένια : Η καλύτερη φίλη της Ηρώς! Είναι 17 χρονών! Γνωρίζεται με την Ηρώ από το παιδικό σταθμό! Αχωριστες από την πρώτη μέρα! Πάει στίβο και έχει γαματο σώμα (σαν την Ηρώ!). Αν και φενεται ότι γουστάρει τον Παύλο δεν το παραδέχεται που να της κάνουν τα μύρια βασανιστήρια!

Παύλος : 17 χρονών (νν και αυτός! Για να μην τα πολύ κουράζουμε όλοι την ίδια ηληκια θα έχουν)! Πάει ποδόσφαιρο και παίζει σε επαγγελματική ομάδα! Αν και αυτός player, ΤΡΕΛΟΣ και ΠΑΛΑΒΟΣ για την Ξένια! Είναι όμως και οι 2 τόσο εγωιστές που κανένας τους δεν το παραδέχεται και ο ένας αν και ξέρει τα συναισθήματα του άλλου περιμένει κίνηση από τον άλλον!

Δανάη : 17 χρονών! Δεν ξέρει ακόμα αν νιώθει κάτι για κάποιον πάντως οι κολλητές της λένε ότι μάλλον γουστάρει τον Σταύρο! Είναι κολλητή με τα κορίτσια από την Πρώτη γυμνασίου! Πάει βόλεϋ και λατρεύει περισσότερο από το ότι δηποτε τον μικρότερο αδερφό της!

Σταύρος : 17 χρονών (νν και αυτός! Προμπλεμο?)! Πάει μπάσκετ! Είναι και αυτός player και έχει και αυτός κοιλιακούς (όλοι τους δηλαδή και είναι..... κόλαση!)! Είναι ερωτευμένος με την Δανάη αλλά το έχει πει μόνο σατ αγόρια! Συνήθως πάει με κορίτσια μόνο και μόνο για να την κάνει να ζηλέψει!

°°°°°°°°°°

Γειά σας φραουλιτσες (ωραίο αυτό θα το κρατήσω) !
Ελπίζω να σας αρέσει η ιστορία θα έχει σασπένς και λίγο πιο.... Εμ.... Πως να το πω.... Και να μην παρεξηγηθώ.... Ποιο..... Καυτές σκηνές!

Ελπίζω να σας αρέσει! Επίσης σκέφτομαι να διαγράψω τις άλλες ιστορίες! Πείτε μου αν θέλετε ή όχι!

Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο

°°°°°°°°°°







sexy thoughts Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ