~#3~

596 12 5
                                    

Μόνο και μόνο που το άκουσα ανατρίχιασα! Ήμουν τόσο χαρούμενη! Πρώτη φορά τα κάνει όλα αυτά!

Κατά την διάρκεια της ταινίας μονίμως ούρλιαζα όπως και ήταν φυσικό! Οσο περισσότερο τρομαζα τόσο περισσότερο με εσφιγγε στην αγκαλιά του!

Τελείωσε η ταινία κι η ώρα είχε παει σχεδόν 12! ΤΈΛΕΙΑ! Αν κοιμηθώ Ν μου τρυπησετε την μύτη!

Αφού τους καληνυχτισα πήγα στο δωμάτιο μου και άνοιξα τον υπολογιστή για να ακούσω μουσικη!

Αφού έβαλα το ~ Τέλεια Ατελής ~  κάθισα στο γραφείο μου και άρχισα να σχεδιάζω! Είμαι αρκετά καλή σε αυτό και μου αρέσει πολύ!

Μετά από ένα ολόκληρο play list των WNC η ώρα είχε πάει 2! Κάποια στιγμή άκουσα την εξώπορτα να κλείνει και κάποιον να ανεβενει τις σκάλες!

Η πόρτα του δωματίου μου χτυπάει και είχα για ακόμα μια φορά αυτή την εξαίσια αποτομη απάντηση μου!

Ηρώ : Σταύρο εξαφανισου μην σε πάρει ο διάολος και σε σηκώσει!

Άγγελος : Πάλι δεν μιλάς όμορφα γατούλα!

Ηρώ : Τι κάνεις εσύ εδώ? Δεν έφυγες μόλις τώρα με τον Παύλο!?

Άγγελος :Λάθος.... Λυπάμαι αλλά μόλις χάσατε το χρηματικό ποσό του ενός εκατομμυρίου! Μόλις έφυγε ο Σταύρος με τον Παύλο!

Ηρώ: Που πάνε 2 το πρωί!?

Άγγελος : Πάνε σε μία δουλειά!

Ηρώ :Δεν θα ασχοληθώ! Εσύ όμως δεν πήγες μαζί τους?

Άγγελος :Δεν νομίζεις ότι κάποιος έπρεπε να κάτσει να σε προσέχει?

Ηρώ :Ξέρεις δεν είμαι μωρό!

Άγγελος : Εγώ το ξέρω! Ο Σταύρος μαλλον όχι!

Γελάσαμε και οι 2 και κοιταχτηκαμε για κανένα 5λεπτο, το οποίο παρεμπιπτόντως μου φάνηκε αιώνας, στα μάτια! Αχ.... Τι ωραία μάτια! Ξαφνικά ξεκολλησαμε ο ένας από τον άλλον και σηκώθηκε από το κρεβάτι μου απότομα!

Αγγελος : Τι λες......το πάμε σερί?

Ηρω: Αμέ! - είπα ενώ είχε σχηματιστεί ένα πονηρό χαμόγελο στο πρόσωπο μου -

Ανταπέδωσε και κατεβήκαμε στην κουζίνα να πάρουμε μπύρες!

Καθίσαμε στο καθιστικό του κήπου και συζητάγαμε! Πέρναγαμε τόσο ωραία! Δεν ήθελα να τελειώσει ποτέ αυτή η βραδιά αλλά είχε πάει ήδη 4 και είχαμε πιει πάνω από 10 μπύρες ο καθένας. Αυτός ήταν μια χαρά γιατί τόσες που πίνουν με τον αδερφό μου και τον Παύλο καθημερινή έχουν δημιουργήσει και οι τρεις γερά αντισώματα! Εγώ από την άλλη που πίνω 1 ανά τρίμηνο είχα γίνει ΣΚΑΤΑ! Δεν το περίμενα να γίνω έτσι!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 24, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

sexy thoughts Where stories live. Discover now