Είχε σκοτεινιάσει και εγώ επέστρεφα στο σπίτι από την προπόνηση! Πρέπει να ήταν γύρω στις 6:30!
Έφτασα έξω από την αυλοπορτα και άνοιξα την τσάντα να πάρω τα κλειδιά μου! Αφού πέρασα τον μεγάλο κήπο του σπιτιού ακολουθώντας το πέτρινο μονοπάτι μπαίνω μέσα στο σπίτι και βρίσκω το τεμπελοσκυλο τον αδερφό μου να παίζει, ΠΆΛΙ, ps4!
Ηρω:Πάλι αυτή την βλακεια παίζεις?
Σταύρος : Γειά σε παρακαλώ προσεχε πως μιλάς!
Ηρώ : Ναι οκ! Κάτσε μίλα μόνος σου! Εγώ πάω να κάνω μπάνιο!
Σταύρος : Ναι οκ! Κάνε ότι θες! Μόνο κάνε γρήγορα γιατί θα έρθουν τα παιδιά σε λίγο!
Ηρώ : Π-πο-ποιοι θα έρθουν?
Σταύρος : Συγγνώμη επικοινωνείς? Τα παιδιά!? Οι κολλητοί μου!? Ο Παύλος!? Ο Άγγελος!? Τους θυμάσε ή μπα?
Ηρώ : Ναι απλά αφαιρέθηκα!
Σταύρος : Αν είναι.... Αν μπορούν βέβαια και αυτές... Πες και στα κορίτσια να έρθουν ρε παιδί μου!
Ηρώ : Δεν μπορούν! Έχουν προπόνηση! Προς τι αυτό το ενδιαφέρον?
Σταύρος : Τίποτα! Αντε πήγαινε να κάνεις μπάνιο γιατί θα έρθουν οι άλλοι!
Δεν απάντησα και έφυγα! Ανέβηκα τα σκαλιά και μπήκα στο μπάνιο του δωματίου μου! Έκανα γρήγορα μπάνιο κι πήγα στην ντουλάπα να δω τι ρούχα θα βάλω! Ε βέβαια θα ερχόταν ο Άγγελος! Το μουνι (Θεέ μου συγχώρεσε με) του σχολείου! Ναι τον γουστάρω από την πρώτη γυμνασίου και δεν μου έχει ρίξει ούτε μισή ματιά! Αλλά δεν πειράζει εγώ ακόμα προσπαθώ! Επέλεξα λοιπόν να βάλω αυτά :
Ουσιαστικά με αυτά κοιμάμαι! Πάνω που έβαλα το σορτσάκι χτύπησε το κουδούνι! Κατέβηκα τρέχοντας τα σκαλιά και είδα τον αδερφό μου έτοιμο να ανοίξει την πόρτα! Γλίστρησα με τις κάλτσες στο παρκέ και τον εσπρωξα ώστε να ανοίξω την πόρτα!
Μέσα σε δευτερόλεπτα είχε βρεθεί ο Σταύρος κάτω και εγώ να χαμογελάω στο λάθος άτομο! Γιατί σε λάθος? Γιατί στην πόρτα βρισκόταν ο Παύλος αντί για τον Αγγελο! ΕΝΤΆΞΕΙ.... ρεζίλι γίναμε πάλι!
Ηρώ : Εσύ εσαι? - είπα και η έκφραση της απογοήτευσης σχεδιάστηκε στο πρόσωπο μου!
Παύλος : Τι έγινε γκομενακι περίμενες?
Σταύρος : Έλα μου ντε?
Ηρώ : Αντε παρατηστε με ρε ηληθιοι!
Παίζανε στο play station ενώ εγώ χάζευα στο ινστα! Κάποια στιγμή με πήραν με βιντεοκληση οι γονείς μας! Ο μπαμπάς μας είναι γιατρός ενώ η μαμά μας ψυχολόγος! Πριν από 2 χρόνια αποφάσισαν να μετακομίσουν! Εμείς φυσικά και δεν θέλαμε να χάσουμε τι παρέες μας οπότε αποφασίσαμε να μείνουμε πίσω με συχνή και αυστηρή επιτήρηση από αυτούς είτε με βιντεοκλησεις ( καλή ώρα) είτε με απλές κλήσεις! Από την άλλη όμως είχαμε και το συγγενολοι που σε ανυποψίαστες στιγμές θα άνοιγες την πόρτα και θα τους έβλεπες στο κατώφλι!
YOU ARE READING
sexy thoughts
General Fiction"Η πιο καυτή μου σκέψη είσαι εσύ! " " Λάθος αριθμός φίλε! " " Αποκλείεται! Η Ηρώ δεν είσαι? " " Ναι " " Wait what?"