Părerile unor useri ai wattpadului despre tara lor natala :3 .
„Hmm,ia sa vedem.Cum vad eu Romania?Perfecta.De ce?E tara in care m-am nascut,cea care m-a gazduit atatia ani cu bune si cu rele,e tara mea natala si ca orice patriot,o iubesc nespus de mult! E una dintre cele mai frumoase tari posibile,cu locuri minunate,peisaje superbe,monumente vechi si stilate,o tara cu paduri si vai impodobite de felurite plante si animale. Intotdeauna a trebuit sa facem fata altor tari,intotdeauna a trebuit sa luptam pana la moarte ca sa ne pastram casa noastra,Romania.Chiar daca am pierdut unele lucruri in urma razboaielor,chiar daca unii romani au fost capabili de lucruri groaznice,chiar daca am fost condusi de comunisti,noi am rezistat. Uite-ne aici.Romania,anul 2014.Nu stam foarte rau,chiar mai bine decat multe alte tari.Totusi,suntem in continuare ignorati de restul oamenilor.Ma intristeaza faptul ca ei nu-si pot da seama cat de frumoasa e tara asta,ei nici macar nu ne acorda o mica sansa.Suntem ignorati in cea mai mare parte a timpului. Si cu toate astea,cu toata criza si politica din patria mea,eu tot imi iubesc tara.Iubesc Romania!”
-CrazyCupcake290
„Cum vad eu Romania? Pai ca pe o tara minunata care are atatea locuri frumoasa, dar pe care le lasam uitării. O tara cu o cultura bogata si o istorie pe măsura, iar datorita unor incapabili Romania e văzută ca o tara a cersetorilor si a mafiotilor, trist dar adevarat. :(”
-NutellaLover69
„O tara cu o cultura aparte. Cu mancaruri traditionale si cu multe locuri minunate. Dar, cu multe gunoaie, tiganii, mafiotii, cersetorii si alte lucruri. O tara de care n-are grija nimeni si nu-i pasa nimanui. Cam asa vad eu Romania.”
-Cupcakes_1D
„Cum vad eu Romania? Hm... grea intrebare. E draguta. Doar ca nimeni nu o pastreaza, toi isi bat joc de ea, multi pleaca in strainatate deoarece aici nu sunt locuri de munca. Tara asta degreseaza in cel mai rau mod. Ednia roma predomnia Romania, dar bineinteles ca si ei pleaca in alte tari ca sa fure, facand tara de rasul lumii. Democratia e injositoare. In loc sa se inteleaga refacnd Romania, ei se cearta intre ei ca magarii care sunt, taind salariile si crescand returile la alimente. Fondurile sunt tot mai putine, prin asta dovedindu-se drumurile din Romania! Blocurile sunt instabile, aproape se darama, magazinele se inchid deoarece dau faliment, oamenii fara adapost sunt la fiecare colt al strazii, ce fel de tara este asta? E adevarat e o tara frumoasa, dar degeaba. nu sunt nu stiu ce patriot al tarii, dar spun ceea ce simt.”
-Blue_blackberry14
„Romania, din perspectiva mea este o tara cu multe cadre naturale, dar care nu sunt atat de bine incadrate pe cat trebuie. Cu toate astea, strainii (unii, nu multi) continue sa ne viziteze tara, la fel ca si Regele Charles, care a acceptat sa fie plimbat chiar si cu o caruta veritabil, romaneasca: http://timetv.ro/wp-content/uploads/2013/05/Charles3.jpg
Tot ce este "stricat" ca o rosie imputita, este guvernul care umbla doar dupa bani si sa-si faca o existenta mai buna, in loc sa readuca Romania la un stadiu mai bun si sa nu mai fim vazuti in societate ca pe niste imputiti si boschetari. Romanii pleaca in diaspora in cautare de locuri de munca, tara noastra nu mai dispune de aceasta facilitate de mult, este deja un lux pentru noi. Ceea ce este trist e ca tinerii care termina studiile cu diplome si medalii ajung someri -.- Da, asta este Romania.”
-DannaTomlinson17
„Romania e una dintre cele mai frumoase tari din lume. E unica prin cultura ei, prin peisajele naturale. E una dintre putinele tari in care poti face adevărate drumetii printre arbori zvelti, unde poti respira aerul proaspăt ce iti racoreste fata, unde poti auzi trilurile păsărilor ce zboară prin cerul mirific, unde te poti umbri sub un copac sau sub crengile acestora ce impiedica razele soarelui sa ajungă la tine. Romania e una dintre putinele tari care mai au sate ca cele din Maramures, unde cultura si traditiile sunt respectate si conservate cu strictete. Romania are adevărate valori, si adevărate talente, nedescoperite dar si descoperite, adica personalitățile ce ne fac mândri ca suntem romani. Si sunt atat de multe lucruri de spus despre tara asta, bune si rele, multe lucruri care sunt imposibil de scris in doar 2000 de caractere, lucruri pe care nici nu le pot scrie vi doar simti. Nu stiu cum unii pot sa părăsească tara asta. M-ar durea inima sa nu vad iar si iar împrejurările acestei tari. Si, chiar daca in lume dai de romani la tot pasul, Romania e singurul loc in universul asta in care m-as putea simti ca acasa. Pentru ca Romania e casa mea, si nimeni nu imi poate lua asta. Sunt mandra si recunoscătoare pana la Cer ca m-am născut in Romania.”
-TheMockingjayOfPanem
„Cred ca Romania este cea mai tare tara.Credema ca este...Am bunici in Anglia si chiar daca toata lumea se da in vant dupa Anglia chiar nu este atat de spetaculoasa,precum o spuneti-dupa parerea mea-. Romania,este Romania.Nu cred ca mai exista o tara atat de nebuna ca a noastra, ca sa zic asa.Romania e frumoasa numai ca o stricaa unii.Acestei tari i-ar merge bine daca,ar stii cineva cum sa o puna in valoare.Sunt asa de multe de vizitat in acesta tara,ca nici nu va imaginati.Dar,pacat ca nimeni nu face nimic in legatura cu asta. Oradea de exemplu:Biserica cu luna este renumita in Europa,pentru ca are luna aceea in turn si arata toate momentele lunii. Cheile Turzii:a fost declarata in 1938 rezervatia naturala datorita frumusetii locului. Turda:Salina de la Turda.Este cel mai spetaculos monument istoric si este apraceciat de judetul Cluj. Lacul Ochiul Beiului:ESte spetaculos pentru apa albastra,si este unic in Europa,sau chiar in lume. Podul lui Dumnezeu:Unul dintre cele mai frumoase locuri de vizitat in Romania dar si din intreaga lume este Podul lui Dumnezeu.Acesta este un pod natural situat la Ponoarele. Este cel mai mare pod natural din tara, al doilea din Europa si singurul deschis circulatiei autovehiculelor. Si acestea sunt doar cateva exemple. Chiar daca este cum este,eu tara asta o iubesc...Si nu pentru ca m-am nascut in ea.Pentru ca,este o tara frumoasa,cu oamnei nebuni(de-a binelea),cu locuri frumoase de vizitat,etc etc.Pintre oamenii rai de aici,mai exista si oamne frumosi,cu inimi calde si cu ganduri bune. Imi iubesc tara si patria si ma bucur ca sunt romanca(bine,si eglezoiaca,dar sa trecem peste asta):)))”
-Delia_Manea
„Avem o tara foarte frumoasa, insa majoritatea spun ca e naspa din cauza oamenilor care traiesc aici si din cauza celor care ne conduc. Pacat ca nu avem si noi pe cineva care sa ne ridice ( din mai multe puncte de vedere ) si sa le arate celorlalte tari cine suntem noi cu adevarat. Daca Elena Udrea vine presedinte, eu ma mut de aici! ( uite ca am zis si o tampenie ) :))))”
-BooksAndSweets
„o tara cu multe frumuseti care nu sunt bine ingrijite de catre locuitori”
-love4yourinstincts
„Romania e o tara frumoasa si bogata in multe privinte. Noi insa nu stim cum sa ne promovam tara. Iubesc Romania caci aici m-am nascut , aici am prietenii mei , iubesc oamenii frumosi din Romania , iubesc lucrurile deosebite din aceasta tara.Avem locuri incredibile care te lasa fara cuvinte, insa in aceasta tara frumoasa exista oameni rai si egoisti care se gandesc doar la binele lor nu la cel al locuitorilor din aceasta tara...Iubesc Romania dar si o urasc in acelasi timp.E ciudat si urat cum multi oameni care vor sa schimbe tara sa fim si noi ca si celelalte tari totusi nu fac nimic si imi pare rau pentru asta .”
-LadyDSomerhalder
„România, țara pe care o iubești, iar în unele momente ai vrea să nu o cunoști. Oricum ar fi, e noastră și trebuie să o iubim, abia atunci vom fi în stare să o aducem la valoarea ei adevărată. Să învățăm să nu mai oftăm după ce au vecinii, ci să ne zbatem să avem și noi, să nu mai vindem și ultima bucățică de pământ străinilor ci să ne unim și să investim noi. Avem un colț de rai pe care îl tansformăm într-un coș de gunoi, avem bogății naturale dar suntem prea comozi să le căutăm și așa mai departe.”
-WhiteAngel35
„E paradisu' hotilor de genti Tara drogatilor decenti, tatilor beti patria fratilor impertinenti tara sclavilor independenti oaza bunicilor pastilati Groaza copiilor abuzati farsa copiilor abandonati.”
-JekoJeko
„Eu vad România o tara frumoasa, care ar deveni bogata din turism, o tara in care avem personalități cu care sa ne mândrim, nu doar hoți, o tara minunata, dar vorba lui Chirila noi generația de azi o putem schimba, o putem transforma într-o ţară minunată, pentru ca avem cu ce sa ne mândrim, o avem pe Ana Aslan, pe Aurel Vlaicu, pe Henri Coandă, pe Nicolae Ceaușescu, pe Dumitru Prunariu, pe Eminescu, etc personalitati, avem monumente, avem mii si mii de lucruri cu care sa ne mândrim ca suntem romani, noi am construit turnul Eiffel (otelul cu care a fost construit turnul Eiffel este oţel din România şi dacă te uiți atenta la turnul Eiffel o sa vezi ca scrie madea in România(in caz ca o sa vizitezi Parisul ) )Bucureşti a fost primul oraş iluminat cu petrol, lacul Sovata este singurul lac sărat cu apa calda din Europa, Gerovital, Dacia, facultățile de la noi sunt recunoscute peste hotare, Simona Halep, Emil Racovita, fetele de la U care au câștigat campionatul mondial de handbal, o grămadă de lucruri care ma fac sa fiu mandra ca trăiesc aici! P.S: Scuzeami greșelile de scriere ”
-AlinaPaulaChiorean