( 187 yorum yapıldı )
Çakırdefne:Ama kafamız nası güzell
@acarburakk:lan sen dün gece bu kadar içtin mi kızz?!!??
@sahradogan:dünden demekki haaa
Çakırdefne:Hemde bayaa @acarburakk
@rızasayar:Yandı buralar
@feyzabetüll:Knk gözüm kamaştı hgfhvgj
Çakırdefne:@sahradogan aynen knk dündenn
**************************
Emirin mesajını görmek kalbimdeki kelebeklere ses veriyordu. "Dün baya kötüydün şimdi nasılsın??".
Bu mesaj olarak sevinçten telefonumu havaya atıp tekrar tuttum. Telefonumu yatağıma atarak kendimi odadan dışarı çıkardım. Sevinçten zıplayarak indim merdivenlerden. En sevdiğim Nermin ablayı görünce yanağına bir öpücük kondurdum. Sonra ben napıyorum böyle diyerek hızlıca odama çıktım. Emir'in yazdığı mesaja bir daha hayretle baktım ve gülümsedim. Allahım bu gerçek miydi?? Sorusuna yanıt olarak "Teşekkürler beni düşündüğün için sen sorunca daha iyi oldum" yazarak GÖNDER butonuna bastım. Gönderildi! Emir yazdığım mesajı görmüştü. Cevap olarak şu emojiyi attı. "♥️" Allahım gerçekten deliricem daha fazla delirmeden banyoya girip çıktım. Kahvaltıya inmek için düz bir takım seçtim. Ayakkabılarımı da giydikten sonra kahvaltı için aşağı indim. Herkes beni bekliyordu. Babamın yanağına bir öpücük, annemin yanağına da sulu bir öpücük kondurarak sevinçli bir şekilde masaya oturdum. Babam yüzüme hayretle bakarken " Okula gitmeyince bu kadar mutlu olduğunu bilsem bazen göndermezdim"dedi sevinçli bir şekilde. Bende "Yok babacım ondan değil başka bir konu var da o yüzden bu kadar mutluyum" dedim. Sonra annem 32 dişini göstererek gülümsedi.
***************************
Annem ve babam evden gittikten sonra dışarı çıkmak için hazırlanmaya başladım. Üstüme göbeği açık bej rengi kazağımı, altınada kot mini eteğimi giydim. Beyaz ama siyah şeritli çoraplarımı çekerek, beyaz spor ayakkabımı giydim. Saçımı yapmak için aynanın önüne oturdum. Saçımı dağınık bir at kuyruğu yaptıktan sonra hafif bir makyaj yaptım. Aksesuarlarımı da taktıktan sonra hazırdım. Sıra kimin benimle gezmeye geleceğiydi. Sahra'yı aradım açmadı?! Belki de hâla okuldadır diye fazla ısrar etmedim. Ayten'i çağırarak "Necati abiye söyle arabayı hazırlasın birazdan çıkıcam" dedim. O da "tamam efendim" diyerek odadan çıktı. Sonra bir kez daha Sahra'yı aradım yine açmayınca daha fazla aramadım. Birazcık Burak'la yazışıyım dedim içimden. Watsaba girdim.Defne:Burak bi bakar mısın?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Burak:Efendim güzellik!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Defne:Sahra nerde biliyor musun?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Burak:Bilmiyorum güzellik?!:(((
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Burak yazıyor...
Burak yazıyor...
Bu mesaj silindi!
Burak çevrimdışı
Defne çevrimdışı
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Uff Burak da pas vermiyor kimle dışarı çıkıcam ben şimdi en iyisi Gamze'yi aramak o da benim kankam sonuçta. Gamze'yi aradıktan sonra geleceğini ve hangi AWM'de buluşacağımızı sordu. Bende cevap olarak "......... .............. AWM'sinde"buluşacağımızı söyledim ve aşağı indim. Necati abi beni bekliyordu. Kapıyı açarak "buyurun küçük hanım"dedi. Onun bana küçük hanım demesi beni güldürme krizlerine sokuyordu. Tabi ki yine kulaklığımı çıkarıp AWM'ye gidene kadar şarkıların içinden geçtim.Arabadan indiğimde Gamze bana el sallıyordu. O tarafa doğru yürümeye başladım. Valla bugün çok çılgınca alışveriş edeceğim benden söylemesi.!
***********************
Elimdeki poşetler baya bi vardı! Çılgınca alışveriş etmiştim. Ama içlerinden en sevdiğim kapşönlü swetlerim olmuştu. Onları doya doya giyicemm. Arabanın önüne geldiğimizde. Gamze'yi başka bir araba aldı. Gamze'ye teşekkür edip sarıldım. Gerçekten güzel bir gündü benim için. Necati abi aldıklarımı anca arabaya yerleştiriken bende arabaya bindim.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Eve gittiğimde. Annemle babam evde değildi. Annemi arayınca yoğun işleri olduğundan acil Rusya'ya gittiklerini söyledi. Bende bir şey söylemdim. Kaç gün kalacaklarını sorduğumda 3-5 gün filan dedi. Onları gerçekten özlicektim...
********************
Sabah kalktığımda hemen giyindim yeni aldığım swetimi üstüme çekerek altınada siyah dar paçamı giyindim. İnstagram'a girerek dün çekindiğim fotoya baktım baya beğeni gelmişti.( Bu fotoğraf için yorumlar devre dışıdır )
156 Beğenme
Bugün okula gideceğimi hatırlayınca yatağımdan ağır ağır kalktım. Annemle babam olmadığını hatırlayınca kahvaltı yapmak istemedim. Ve hemen evden çıktım. Arabaya binmeden önce kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım. Arabaya binincede zaten gitmeye başladık... Arabadan inince kulaklığımı çantama attım. Burak bana el sallıyor elindeki çikolatayı gösteriyordu. Çikolatayı görünce açgözlü gibi koşmaya başladım. Burak kocaman bir gülümsemeyle çikolatayı bana uzattı. Kaptığım gibi açıp bir lokma da yedim. Bu çocuk beni nasıl sevindireceğini biliyordu. Sahra nerde diye bakarken gözümü biri tuttu.
"Ben kimimmm?"
"Uff Sahra sensin biliyorumm"
"Ne Sahra'sı"dedi. Ve gözümü açtı. Sahra'ydı başka kim olabilirdik?? Sahra'yla birlikte ve Burak'la birlikte konuşa konuşa sınıfa çıktık. Emir'i görmek için onun sınıfının önünden geçtim. Bana baktı ve gülümsedi o elmacık kemiklerinin içine göm benii...
*********************
Çıkış olduğunda Burak bana bir şey göstereceğini söyledi. Gözümü açıp kapattığımda, Emir'in bir kıza sarıldığını gördüm. Bu canımı baya yakmıştı. Ben asla duygusal birisi değilim ama gözümden bir damla yaş düştü. Emir bana baktığında gözümü ondan çevirdim ve koşmaya başladım. Ne kadar koştum bilmiyorum ama birisi bana arkadan sesleniyordu. Arkama baktığımda kimi gördüm sizce... Yarabbim ya Rasulullah...
^^^^^^^^^^^^^^^
Arkadaşlar baya güzel bir yerde bitirdim. Size dediğim gibi bu bölümü elimden geldiğince uzun yazdım. Umarım beğenirsiniz. Bu arada hikaye bölümlerini aksatmadan böyle 2'şer gün arayla vericem inşallah sağlıcakla kalın sizi seviyorum. (Bu arada siz yorum yapmayınca üzülüyorum yazasım gelmiyor lütfen yorum ve vote yapın♥️)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Ritmi...|texting
ChickLit"Göz göre göre beni sevmiyordu! Ve beni tanımıyordu bile bu kalbimi acıtıyordu...Yok artık bana onu sevmek haramdı beni gerçekten seven biriyle sevgili olmak istiyordum. Ama kimle gözümün önünde olan ama benim onu görmediğim bir kişi mi vardı ki. Ma...