#1.Bölüm#

28 5 8
                                    

Tarih:16.03.2019 Evet arkadaşlar güzel bir hikaye olucak inşallah! Şurayı şöyle yapar mısın dediğiniz konu varsa yorumlara yazın sizi seviyorum. İyi okumalar🖤 NOT:Hikayeler 2 gün arayla yazılacaktır...
Lolipopumu kırarak benimkini bahçede dikizliyordum. Sonra birinin elini omzumda hissederek kafamı o yöne doğru kaldırdım. Gelen benim aşkımm Sahra'ydı tabiki. "Kız Defne akşam partiye gidecez unutmadın değil mi? Hem seninki de gelcek ona göre"dedi. Bende lolipopumu ağzımdan  çekerek "Tabiki gelcem kızım benimki nerde ben orda". Sahra gülerek "kız gel resim çekiyim sana" dediği anda telefonumu bir kılıç gibi çekip çıkarttım. Ve Sahra'ya uzattım. Sahra iki "çıkıt çıkıt" sesinden sonra telefona bakıp muzip bir gülümseme fırlattı. Al işaretinde yapıp telefonu bana uzattı. "Gerçekten güzel çıkmışım"diyerek İnstagram'a girdim.
******************

           (          136 yorum yapıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

           (          136 yorum yapıldı.            )

Çakırdefne:Ayran bayran ben sana hayran..
  @sahradogan:kimin kankisi buğğğğ
@acarburakk:kızzz atma lan biri yavşicak falan
@çakırdefne:Sizi yirimm benn @sahradogan @acarburakk
@ayazsezerrxx:Yandı buralar:)           
***************
Zil çaldıktan sonra Burak önümüze gelerek ikimizin ellerinden tutup bizi fayağa çekti. "Günaydın odunum"dedim. Sonra birlikte sınıfa çıktık. Burak'la aynı sırada oturuyorduk. Aşkım Sahra'yla oturmak çok isterdim ama maalesef.
****************
Çıkış zilinin çalmasıyla beraber şöförümü beklemeye başladım. Şöförüm geldikten hemen sonra arabaya bindim. Kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım. Şöförümün bana "Defne hanım uyanın geldik" demesiyle sızdığını yerden kalktım. Arabadan çıkıp eve girdim. Bir şeyler atıştırdıktan sonra odama çıktım. Sıcak bir duş almak için banyoya girdim. Banyodan çıktıktan sonra üzerime göbeği açık simli gri üstlüğümü giyerek, altınada siyah mini eteğimi çektim. Saçımı sıkı at kuyruğu yaptıktan sonra hafif bir makyaj yaptım. Yatağımın kenarına oturup telefonumla oynadım. Sonra da watsaba girdim.

Defne: Burak ne zaman gidicez
Burak:Bilmem şimdi gideriz saat geldi

Dedikten sonra ellerimi çırptım. Siyah stalettolı topuklularımı giyerek elime siyah tutmalık çanta aldım. İçine rujumu ve bir kaç makyaj malzemesini koyduktan sonra telefonumuda içine koydum. Sahra'yı aradım. Ve aşağı inmesini benim onu alacağımı söyledim o da tamam dedi. Evden çıkmadan önce aynaya bir kez daha baktım. Maşallah dedim kendi kendime. Sonra aşağı inip arabaya bindim ve Sahra'ların evine gitmesini söyledim. O sırada İnstagram'a girdim.
***********************

@Emirkozcu:Yaptıklarımdan pişman değilim aklım hâla yapmadıklarında

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@Emirkozcu:Yaptıklarımdan pişman değilim aklım hâla yapmadıklarında...
    (            Yorumlar devre dışı bırakıldı         )
(@Azraimsel @emirkozcu'yu takip etmeye başladı.)
         **********************
Acaba bu Azra'da neyin nesiydi ve benimkini takip etmeye başlamıştı. Sahra'yı arabaya bindiğini görünce daha da heyecanlanmıştım. "Kızımmmm şaka maka gidiyoruz çok heyecanlıyım" dedim. Sahra yüzüne geniş bir gülümse yayarak beni gıdıklamaya başladı. Ama ben bunu yerimmm(!)
************************
Bar'a geldiğimizde Burak bizi Bar'ın önünde bekliyordu. Hemen gittiğimizde Burak bizi baştan aşağı süzerek "ooo hoşgelmiş benim canlarım" diyerek biz alnımızdan öptü. İçeri girdiğimizde herkes farklı bir alemdeydi. Benim gözlerim hemen benimkini aramıştı. Emir nerdeydi ve daha niye geç kalmıştı. Burak'ın sesiyle düşüncelerimden ayrıldım. "Kızlar içecek olarak ne istersiniz"dedi. Sahra öne atılarak "ben bi viski" bende "Sahra'nınkinden" dedikten sonra gidip dans etmeye başladım. Biraz dans ettikten sonra makyaj tazelemek için lavaboya gittim. Sahra'yı almak istemedim çünkü çılgınlar gibi dans ediyordu. Lavaboya girip çıktıktan sonra bi erkek yolumu kesmeye çalıştı. "Çıkar mısın önümden"dedim ama duymamış gibi beni öpmeye çalışıyordu. Ben ittirmeye çalıştım ama gitmiyordu. Gözümü açıp kapattığım anda birisini onu dövüyordu. Bi dakka bi dakka sizce bu kişi kim Emirrr! Allah'ımmm dualarımı kabul ettiğin için teşekkürler. Emir adamı patakladıkdan sonra bana dönüp "iyi misin?"dedi. Bende biraz masum kızı oynayarak "iyiyim" anlamında sessizce fısıldadım. Sonra gözlerimin içine baktı baktı sonra "iyi o zaman"diyerek yanımdan ayrıldı. Bende sevinçten havalara uçmuş bir şekilde içeri gidip bir kaç bardak viski ve bir kaç içki türünden içtim. Baya sarhoş olmuştum. Tanımadığım kişilerle dans ediyordum. Emir'e baktığımda bana doğru bakıyor ve başka bir kızla iç içe girmiş gözüküyordu. Bende kendimden geçerek dans etmeye devam ettim. ********Çok içtiğimden bi yere düşüp bayılmışım sabah uyandığımda odamdaydım. Doğrusu beni kimin getirdiğini merak ediyorum. Bugün okula gitmicem çünkü geç uyandım. Telefonumun bildirim sesini duyduğum anda hemen telefonumu elime aldım. Emir! Emir'den mesaj gelmişti...! Galiba bayılıcaktım!!??
Evet arkadaşlar umarım hikayemi beğenirsiniz bir daha söyliyim hikaye bölümleri 2'şer gün arayla verilecektir. Sizi seviyorum. Bu arada tam yerinde bitirdim... Bir sonraki bölümü daha uzun yazıcam görüşürüz kendinize iyi bakın🥰

Kalbimin Ritmi...|textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin