Merhaba. Öncelikle hikayeme okumak için bir şans verdiğinizden dolayı teşekkür ederim. Uzun zamandır hikaye yazmadığım için bu hikayeyi yazarken birçok kez sil baştan başlayıp bu halinde karar kıldım. Hikaye başlangıçta Jupiter isimli karakterimizin gözünden olsa da Jungkook'un girişinden sonra onun anlatımına geçecek. İlk bölümlerin başında eksi olmasının sebebi de bu.
İkinci olarak belirtmek istediğim bu hikayenin geçmiş olduğu evreni tamamen kendim kurgulamış olduğum ve kopyalanması durumunda yasal işlem başlatmaktan çekinmeyeceğimdir.
Hikayeye ilk başladığınızda bu evren size yabancı gelebileceğinden ufak bir açıklama bölümü yazmak istedim. O halde başlıyoruz...
Frhee nedir?
Açılımı 'From the tree' (türkçe çevirisi ile ağaçtan gelen) olan kısaltılmış bir kelimedir. Okurken karakterlerin 'frhee' demek yerine 'özgür' dediği durumları fark edebilirsiniz. Bunun sebebi okunuşunun ingilizce bir kelime olan 'free' (türkçe çevirisi ile özgür) ile aynı olmasından kaynaklı. Okuması kolay olsun diye genellikle özgür demeyi tercih edeceğim.
Peki bu frhee dediğimiz şeyler tam olarak ne?
Kuzey kutbunda bulunan, dünyada oluşmuş ilk ağacın köklerinden doğmuş bir tür. İnsanoğlunun ortaya çıkışıyla birlikte doğaya verecekleri zararın önüne geçmek için bu sihirli ağaç, özgürleri üretmeye başlıyor.
İlk ortaya çıkan özgürler hikayede 'asil' olarak geçen 12 kişi. Bu 12 asilin her birinin birer topluluğu var ve sonradan doğmuş olan özgürleri topluluklarında barındırıp onları yönetiyorlar. Bu topluluklar küçük olmaktan çok uzakta olup içlerinde binlerce özgür barındırabiliyorlar.
Asillerin özellikleri nelerdir?
Asillerin her birinin doğa ile ilgili sınırsız güçleri var. Bu güçlerin yanı sıra hepsinin kendine özgü birer ayırt edici gücü de var. (Bkz: Seokjin insanların hafızalarını silip onları geri getirebiliyor.) Ancak güçlerini gerekmediği müddetçe kullanmıyorlar.
Bunlara ek olarak her asilin temsil ettiği bir çiçek ve o çiçeğin rengini barındıran diğer özgürlerden kendilerini ayırt edici göz renkleri var.
Asiller ve özgürler arasındaki farklar nelerdir?
Özgürlerin güçleri sınırlıdır. Sadece belirli bir alanda güçlere sahip olabiliyorlar. Bazıları için bu alan su, bazıları için ağaçlar, bazıları için çiçekler gibi gibi. Asillerin ise yukarıda da belirttiğim gibi güçleri sınırsızdır. Bunların hepsini aynı anda yönetebilirler.
Asiller ölümsüzken özgürler ölümlüdür. İnsanlar gibi yaşlanıp ölürler. Eğer bir asil onlara kanını verirse bu durumda basit bir özgür de ölümsüz olabilir.
Şimdilik anlatacaklarım bu kadar. Kalan bilgileri hikayenin içinde size aktaracağım. Hikayeyi sevmeniz dileğiyle.
Sizi seviyorum 🖤
İyi okumalar ~