Събота. Любимия ми ден от седми цата. Оставен само за спане и гледане на драми,докато се тъпчеш с вредни храни.
Да..ама не.
Бях събуден от доста странен шум.
Мяукане на котка. Помислих си,че е на Дойонг. Котката му обичаше винаги да ми досажда на прозореца.Станах и погледнах през прозореца. Не видях котката на Дойонг. Но имаше нещо в храстите.
Излязох от стаята,слязох долу и отидох на верандара при храста.
Там имаше не много малко котенце черно с бяли петна.
Погледнах го,клекнах и го повиках.
Учудващо,то дойде.
Погалих го и се зачудих.
Защо да не си го взема? Доста ми е скучно сам,а и ще си имам компания.
Взех го на ръце и го внесох вътре.
Оставих го на дивана и се зачудих.
С какво да го нахраня?-Ей,коте. Какво ядеш?-гледах го,а той просто си легна.
Отидох в кухнята,взех една паничка и му сипах мляко. Котките обичат мляко..нали?
Върнах се при него и го сложих на земята. Котето ме забеляза,скочи от дивана отиде до паничката.
Гледах го. Паничката беше празна.
Трябва да го изкъпа.Взех котето и се качих на втория етаж. Оставих котето в спалнята и отидох до банята. Пуснах водата и чаках ваната да се напълни.
Спрях водата и отидох в спалнята. Но котето го нямаше..на негово място беше момче. Момче на около мойта възраст с тъмна почти черна коса,слабо с мърляви полу окъсани дрехи.
-Кой си ти?-попитах момчето.
Той гледаше нещо и се стресна.
-А-аз съм Тен-беше уплашено.
Тен. Тен. Тен.
-Ти какво си?
-А-аз съм х-хибрид.
-Какво е това?-за първи път виждах такова същество.
Седнах до него на леглото и го погледнах. Леко трепереше.
-Студено ли ти е?
Тен кимна.
-Ела да те изкъпя и да ти облечем топли дрехи.
Момчето ме погледна и го гушнах,занесох го в банята и го поставих да седне на тоалетната.
-Е,Тен дай да те съблечем-протегнах ръката си към тениската му,но той ме спря.
-М-мога и сам. Щ-ще се обърнеш ли?-каза той и аз се обърнах.
Чух го как влезна във ваната. Обърнах се и клекнах. Взех шампоан и сложих малко на главата му.
-Тени,ще ми разкажеш ли какво си същност?-отмивах му косата.
-Амии..Аз съм хибрид. Хибридите са получовеци-полуживотни. Аз съм коте хибрид. Имам ушички и опашка. Това е общо взето.
-Може ли да ги видяяяя?-направих сладка муцунка.
След минута Тен си показа ушичките и опашката.
Погалих го по главата и той започна да мърка.
Беше очарователен.
Измих тялото му и го вдигнах,подадох му кърпа.
-Хайде Тен.-излязох от банята и отидох в спалнята. Отворих гардероба и извадих една тениска и анцунг.
Тен дойде и седна на леглото. Подадох му дрехите.
-Гладен ли си?-погледнах го.
-Малко-тогава чух коремчето му.
-Коремчето ти е на друго мнение-засмя се.
Той се изчерви.
-Б-би ли се обърнал?
Усмихнах се и пак се обърнах. След като беше готов отидохме долу в хола.
-Тени какво ти се яде?
-Мм,пица-седна на дивана.
-Добре-звънах и поръчах пица.
Оставих телефона на масичката и седнах до теб. Гледаше детски. Същинско бебе.
~~~
Пицата дойде и вече я нямаше.
С Тен гледах ме някаква драма.
Постоянно му говорех,докато не се чу сладко похъркване. Обърнах се, Тен беше заспал.Взех го и го пренесох горе. Оставих го на леглото и го завих. Усмихнах се и го целунах по челото.
-Сладки сънища,Тени.-слязох долу и си догледах драмата.
~~~~~~~~~~
Добро утро,дами и господа.
Ето я и новата глава. Надявам се да ви е харесала. Мисля,че се получи добре. Кдйьнфкфк. До следващия път.Това е незаконно,Тени. Как си толкова прекрасен?*-*