3.

46 6 0
                                    

In casa lui Taehyung totul era gata.Decoratiunile erau puse,casa era curata luna iar petrecerea era aproape gata.Suga,Jimin,Namjoon si Hobi ii asteptau cu nerabdare pe Tae,Jungkook si Seokjin si desigur mama lui Jungkook.
Peste jumatate de ora,cei patru au ajuns la casa lui Taehyung.
***
Lui Jungkook i-a lipsit atat de mult aceasta casa,bucataria lui Tae,unde gateau impreuna,curtea din spate,unde stăteau imbratisati si priveau minunatele flori plantate chiar de ei.Camera lui Tae,unde isi petreceau noptile vorbind si razand.Nu putea crede ca totul s-a sfarsit,ca de acum va fi impreuna cu Taehyung pentru totdeauna.Vor sta in casa aceasta,impreuna,ce si-ar putea dorii mai mult?
Ei bine,Tae avea alte planuri.Voia sa isi ia o slujba iar apoi sa ii cumpere lui Jungkook cel mai frumos inel de logodna,apoi isi vor cumpara o casa mai mare iar apoi vor fi fericiti.
***

Cand au intrat,cei din casa i-au surprins iesind din ascunzatorile lor.
-Bine ati venit!striga Jimin si ii lua in brate pe toti trei.
-Jinnie,spune Namjoon pentru a-i atrage atentia iubitului lui.Ti-a fost dor de mine?
-Mai intrebi?spuse Jin aruncandu-se in bratele iubitului sau si sarutandu-l.

Cei doi s-au retras intr-o alta camera.

-Ce porumbei,spuse Jimin printre chicoteli.
-Jiminie,daca eu as fi plecat si m-as intoarce,tu cum ai reactiona?il intreba Yoongi pe iubitul lui.

Jimin se inrosise tot.

-Hm..eu,de ce ma intrebi?Probabil ti-as sari in brate si te-as saruta puternic,ii raspunse Jimin timid.
-Da?O sa plec si eu la facultate,glumise Yoongi.

Jimin il inghionti si il imbratisa puternic.

-Nu ma parasi Yoongs.Nu vreau sa te pierd,ii marturisi Jimin lui Yoongi.
-Nu plec nicaieri micutule.

Hoseok se uita zâmbitor la cei 4 prieteni ai lui.Ii iubea mult si ii placea cand ii vedea fericiti.Dar Hoseok ascundea ceva fata de ei.

-Baieti?Stiti cat de mult va iubesc eu?spuse Hobi zambitor.
-Oh,nu Hobi..n-o putem face in 3,rase Yoongi.
-Nu la asta ma refeream nataraule.Voiam sa spun ca sunteti cei mai buni prieteni ai mei si imi place sa va vad asa fericiti.Asa vreau sa va vad mereu.
-Oh Hobi,suntem fericiti si probabil asa vom ramane multa vreme,spuse Jungkook increzator.

Hoseok zambea,un zambet sincer,nu-i asa?

Hoseok:

Am iesit din incapere si m-am dus la baie.
M-am uitat in oglinda "Esti un dezastru Hoseok,in putin timp isi vor da seama cu totii,nu poti sa-ti stapanesti sentimentele"
M-am ghemuit intr-un colt si am inceput sa plang.Nu plang din cauza lor,ci din cauza mea.

Ma doare tot corpul,simt cum inima imi bate din ce in ce mai tare.

"Unde sunt nesuferitele de calmante?"

Perfect,nu le am.

III.ChangesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum