4.

47 6 0
                                    

Dupa ce toți invitații au plecat, Jungkook și Taehyung s-au dus împreună, în dormitorul lor, defapt dormitorul lui Taehyung.
-Jungoo, știi la ce m-am gândit? a întrebat Tae sorbindu-și din priviri iubitul abia ajuns.
-La ce te-ai gandit? a zâmbit Jungkook copilărește.
-Cum ar fi, sa ne mutăm într-o garsonieră, doar a noastră.
-Ar fi minunat... dar Tae? omiti ceva foarte important, îl dojenește Jungkook pe Tae.
-Ce anume? întreabă acesta curios
-Banii.

Taehyung își duce mâinile în cap, asemenea unui gânditor.

-Oh.. un lucru minor, îl ia peste picior Tae pe iubitul său, îmi voi găsi un loc de muncă, și voi strânge banii.
-Hei, Făt-Frumos, nu ești singur. Vom găsi amandoi ceva. Mă voi angaja de asemenea. Vom pune banii împreună, propune Jungkook.
-Hmm.. okei, face cu ochiul Tae, și zâmbește pătrățos.

Pur și simplu nu-i venea să creadă că Jungoo al lui, e însfârșit alături de el și chiar își dorea să rămână cu el toată viața. Era gata să-și întemeieze o familie alături de el.
Într-un târziu. Au adormit împreună, îmbrățișați.

A doua zi:

   Soarele intra în mica încăpere și facea ca totul să revină la viață. Doar cei doi îndragostiți proaspăt regăsiți, dormeau îmbrățișați. Oare ce visau? După ceva timp Jungkook se trezise, ochii obosiți i-au fost atrași de razele puternice ale soarelui. Blestema razele acestuia că-ci nu-i dădeau pace. Nu-l lăsau să doarmă. Se întoarse pe cealaltă parte și-și privea iubitul. Dormind la doar cațiva centimentrii depărtare. Îi simțea respirația dar era plăcut. Nu-l mai simțise atât de aproape de mult timp. Îi cerceta fiecare detaliu, îi atinse părul, apoi nasul, apoi ochii. Dorea această senzație pentru totdeauna. Dorea doar să nu-l mai piardă.
   Dupa puțin timp, se trezise si frumoasa adormită și privea speriat întreaga încăpere, Jungoo al lui nu era acolo. Era un vis? Nu. Știa că s-a întors. Valiza lui era în colțul camerei. Inima i se liniști, se ridică rapid din pat și merse în bucătărie. Acolo îl vazuse pe Jungkook gatind. Avea un deja-vu, s-a mai întâmplat asta odată, fix în același loc. Tae a zambit.
-Kim Kim? a întrebat Kook fără măcar să se întoarcă.
-Kook, ce-mi gătești?
-Omletă, cu șunculiță și salată.
-Știi de ce-mi amintește asta? De prima zi după ce ne-am împăcat, aceelași scenariu.
-Oh da, asta a fost de mult, zâmbea Kookie.
-Știi? Mă gândeam să mergem să vedem un film? spuse Tae așteptând mâncarea.
-Hmm, suna bine Kim Kim.

***

Cei doi se plimbau de mână pe străzile Seoul-lui, cand în sfarșit au găsit un cinematograv.
S-au uitat prin lista cu filme și au ales unul foarte spontan și au intrat în sală. Aveau locurile alăturate deci le era bine.

Între timp, ceilalți aveau și ei planuri. Namjoon cu Seokjin găteau ceva împreună, Yoongi și Jimin se jucau jocuri video iar Hoseok, ei bine Hoseok era acasă la el și se uita la filme. Voia să viziteze copiii de la orfelinat. Dorea sa-i învețe să danseze, dar se simțea rău, ceva se lupta în interiorul lui. Ceva nu era în regulă.

Ei bine, la cinematograf, Jungkook era complet captiv în vraja filmului în timp ce Taehyung nu-și mai putea lua ochii de la propriul său actor. "O Doamne ce norocos sunt, căci îl am pe Jungoo alături de mine, mi-a fost atât de dor de el, dar gata. Viitorul e al nostru. O să-i cumpăr cel mai frumos inel de logodnă, și-l voi cere în căsătorie" Asta era ce gândea Tae Tae de fiecare dată când îl privea pe Kook.

III.ChangesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum