5.

57 4 5
                                    

   A treia zi de la întoarcerea lui Jungkook:

   Taehyung dorea cu desăvârșire să lucreze. Să strângă câțiva bănuți.
  -Jungkook, la ce crezi că sunt eu bun? întrebă Taehyung, stând în bucătărie cu o agendă și un creion în gură.
  -La mâncat creioane, glumise iubitul lui.
  -Nu mi se pare că exista un loc de muncă în care acceptă asta, pufnește acesta.
   -Te-ai gândit să lucrezi la cafeneaua unde a lucrat Suga hyung?
-Omg, Jungoo, esti genial!!! zambise Taehyung și-și săruta iubitul.

A doua zi, Taehyung si Jungkook au vorbit cu Yoongi, pentru ca acesta sa puna niste vorbe bune.
-Nu stiu cat voi putea face, plecarea mea de aici nu a fost cea mai buna zi a mea. M-am certat cu mulți, dar voi încerca, spuse Yoongi cascand.

   Dupa câteva întrebări esențiale și puțină practică, Taehyung era angajat. Visele i se implineau. Era in culmea fericirii, chiar daca lucra la o simplă cafenea.


  -Taeeee, hai să sărbătorim. Îi adunăm pe toți si mergem într-un mini-break în Gangwon-Do. Puțin soare nu ne strică, propuse Jungkook.
  -Eu o să stau la umbră și o să dorm, spuse plictisit Yoongi.

  Toti trei au inceput sa rada. Toată seara au vorbit toti 7 pe face-time făcându-și bagajele. Toți radeau și se simteau bine.

Perspectiva lui Hoseok:

  Eram atât de fericit în seara aceea, vorbeam cu toții, nu mă mai simțeam singur. Voiam să le spun ce se petrece cu mine. Puteau să mă ajute. Dar, am preferat să nu.

A doua zi:

  La ora 12:34 P.M, cei 7 fantastici erau pe plaja Gangneung-si, cu picioarele în nisip si razand copios. Cel mai bun mod de a sărbători.
  Peste putin timp, cu totii au intrat cu picioarele in apa;
   -Luati de aici, tipa Jimin aruncand cu apa pe prietenii lui.
   -Ah Jimin, striga Yoongi si il impinse pe acesta in apa, poftim.
    -Heei, acum sunt ud, protestă Jimin dar peste scurt timp radea in hohote la fel ca toti ceilalti.
    - Jung-kook, il striga Hoseok, nu vrei sa facem niste castele de nisip?
    - Haideee! striga Jungkook si-l trase de mana.
    -Jimin, o sa te ingrop in nisip daca nu te opresti, il ameninta Taehyung.
    -Eu-s de acord! striga Yoongi și Namjoon la unison.
  Până la urmă toți au sfârșit făcând castele de nisip alături de Hoseok.

Toți râdeau și se simțeau bine, în special Hoseok. Nu s-a mai simțit așa bine de mult timp, chiar era fericit.
- Jimin-shi? striga râzând Hoseok, te rog, fă-mi o poză aici, vreau să nu uit niciodată această zi.

   O poză frumoasă.

   O poză frumoasă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
III.ChangesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum