Reggel hangzavarra ébredtem fel. Lementem és apával ott volt egy fiú. Elbújtam és hallgatóztam.
- Ha bántani mered a lányomat nagyon megbánod! Mondja apa . Miért ki ő? Mit akar tőlem? És apa miért hazudott?? Miért nem mondta el?
- Nyugodjon meg en nem szeretném bántani. Ja és Lola máskor jobban hallgatóz! Mondta . (😂). Ez honnan tudja hogy itt vagyok?
- Hello boccs csak egy nemtudtam kivagy kettő apa kiez?
- Hajj ő visz el téged! Csak álltam lefagyva és magam elé dermedve.
- Miért is én nem megyek sehova főleg nem egy ismeretlennel!! A választ meg nem várva rohantam ki a házból. Egyenesen az erdőbe húzott a szívem. Ezernyi kérdés fogalmazódott meg bennem. Mi az hogy elvisz? Miaz hogy vele kell mennem? Miért hazudott? Miértnem mondta előbb? Egyáltalán miért kell vele mennem? Gondolataimból a bokor zergése zavart meg . Arra fordultam.
- Ki vagy? Nem megyek sehova !!! Kiabáltam. De nem az a fiú jött ki hanem egy hatalmas farkas. Legszivesebben elfutottam volna de földbe gyökerezett a lábam. Már csake gy méer volt köztünk. Leült és várt. Oda mentem majd felè nyújtottam a kezem de rám morgott és elfutott. Nem mentem utána mert nemtudom mit akar tőlem.Csak bolyongtam az erdőbe . Majd észrevettem valamit. Eltévedtem!!!! Hirtelen az a fiu ugrott ki aki elakar vinni.
- Mit akarsz tőlem? Miért viszel el? Miért nemtudtam hogy jössz értem? Válaszolj már !!...kérlek.
- Nem szeretnélek bántani. És azért viszlek el mert. Itt elcsuklott a hangja.
- Mert?!
-Azt még nemtudhatod ! És azért nemtudsz róla mivel mondtam apukádnak hogy ne szóljon. Hirtelen bizseregni kezdett a tarkóm. Oda nyúltam de semmi nem volt ott. Aztán egy kellemes bizserges futott vegig rajtam de térdre rogytam a kezemet letettem es négy kéz láb voltam ott. A fiú meglepődött.
- Mia a baj ez mi volt?? Akadtam ki.
- Umm hadjuk gyere mert ha nem jőssz velem én foglak elvinni. Itt már dühös volt.
- Nem . Adtam neki az egyszerű választ.
- Én szóltam . Majd térdrerogyott és egy nagy farkassá valtozott. Síkitottam egyet és elkezdtem futni de rámugortt és ramfeküdt?!
- Engedj el kérlek veled megyek csak szálj le rólam es mond meg mivagy vagy ki vagy?! Mondtam már már könnyezve. Vissza változott de keső elajultam.Egy ketrec félében ébredtem. Mi a fene? Hol vagyok? Kérdeztem magamba. Ügye nem? ( ne gondoljatok rosszra) ügye nem raboltak el? Hirtelen lépteket hallottam oda kaptam a fejem. Két fiú jött le.
- Nyugi nem akarunk bántani csak mgvédeni. Mondta a barna hajú srác vagyis aki nálunk volt. Elkezdtem zokogni felhúztam a lábam.
- Kik vagytok? Kérdeztem a legyegyszerűbb választ.
- Én vagyok Jason ő itt mellettem meg Josh. Csak bólogattam. Egy lány is lejött ledöbbent kiesett a kávéja a kezéböl. Megijedtem .
- Mivan rajtam? Kérdeztem aggódva.
- semmi . Majd Josh kivezette a lányt. De a fiú bent maradt.
- Na miért nem mész utánuk?
- mert . Adta meg a kérdésre a választ.
-Miért??!!
- Mért ugyanolyan vagy mint én.
- ÉNIS SZÖRNYETEG VAGYOK??? Kiabálva kérdeztem meg majd lefagyott és csak bambult maga elé majd nem adva választ ment fel. Bekuporodtam a sarokba es gondolkodtam hogyan is juthatnék ki....Jason szemszöge:
Nagyom rosszul esett az hogy azt mondta rám hogy szörnyeteg de akkor ő is az. Egy vérfarkas de még nem tudhatja meg. Felmentem és Kira nagyon megledődve ült a kanapén.
- De hisz ez lehetetlen. Mondta . Én egy "különleges" farkas vagyok. Ezt hogy értem hatalmam van én egy alafa vagyok de nagyon nagy erővel bírok és lola is az csak nemtudja. Ma telihold az első átváltozása. Kiváncsi leszek milyen lesz mert ilyenkor a rendes farkas lesz de utána a " különleges" farkas jön.
- nem lehetetlen látod hogy itt van és te is jól tudod hogy össze tartozunk mert egy életre választunk párt és én már választottam lolát mivel bizsergett a tarkóm minden áron megkell védenem ha átváltozik ő is engem fog de ezt nagyon jól tudod.
Mondtam .
- én is segíteni fogok neki én leszek a legjobb barátja. Mondta mosolyogva.
- Rendben. Csörgést hallottunk lementünk de amit ott láttam.....Lola szemszöge:
Sokáig gondolkodtam de egy érzés fogott el énis farkas lettem méghozza fehér és szép nagyon szép aztán megváltoztam" fénylettem" és fehér de mégis "fényes" lett. Jasonék futottak le . Örültek de megis meglepődtek . Hátráltak éreztem magamba az erőt kitörtem a cellát de ők csak ott áltak aztán izzani kezdtett a szemem vörösen .
Bevésődés:
Látom Jasont mikor még kicsi volt.
( villanás)Látom ahogy felnő
( villanás)Az első átváltozása
( villanás)És látom amit ő latja az emlékeimet.
( villanás)Bevésődés vége:
Nemtudom honnan tudom de bevésődtünk egymásnak. Lenyugottam megint a tarkó bizsergés majd közelebb jött . Rámorogtam de nem hátrált. Raugrottam. Nagyon ledöbbent nemtudtam bántani . Felnyüszítettem majd vónyítottam . Éreztem a vonyításomba a fájdalmat leszálltam róla majd elszaladtam. De fent még volt ott Josh és egy fiú. Kapsoltak majd bólintottak lefogtak. Kiszabadultam de átváltoztak. Meglepődtem. Felvillantottam a szemem majd nyüszögve össze húzotz farokkal hátráltak. Feljöttek Jasonék átvaltoztak majd Jason felém kira meg feléjük ment.
- Figyelj a hangomra. Nyugodj meg. Megnyugodtam de a düh áramlott szét a testembe . Leültem mjad farkas alakba lefeküdtem. Felálltam majd mellém jött Jason és mindenki meghajolt. Megdöbbentem kérdően néztem rá majd vissza a " népségre"
- üdv a falkában társam. Valami arra vezérelt hogy vonyítsak fel. Megtettem majd szépen mindenki . Hallottam láttam és jobban éreztem vagyis szagoltam . Felmelegitő érzés volt. Hallottam ahogy mindenki felvonyít az erdőben . Abba hagytam .
- változz vissza gondolj az emberi énedre. Megtettem. Vissza is változtam.
- ez mi volt? Kérdeztem majd szépen lassan mindenki visszaváltozott.
- Mivagyunk a "különleges" farkasok. Ami annyiban más hogy mi vagyunk az alfák az igazi alfák. Vagyis aki velünk van a vezérük .
- értem de nagyon kifáradtam.
- Gyere. Követtem egy nagyon szép szobáb de mégis fius szobába vitt. Gondolom az övé . Rámutatott az ágyra jelezve hogy abban alszom . Bólintottam lefeküdtem az álom elis nyomott.....______________________________________ ______________________________________
Na ez lenne az új rész . Próbáltam hosszúra csinálni. Remélem tetszik.!!😍😍
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A magányos farkas
Про оборотнейEgy lány aki nemtudja ki valójában . Egy lány ki magányos. Ennek a lánynak szülei nincsenek így nevelőszülőkhöz került. Viszont az élete megváltozik. Lesz egy legjobb barátja. Kitartó de mégis sokan csúfolják. Ha többet akarsz megtudni akkor olvas...