Reggel mikor felkeltem már javában sütött a nap és bevilágitotta a szobát. Nem hallottam semmit semmi hangzavart ami kicsit fura volt. Kimentem az ajtón majd le a konyhába. Mindenki ott volt..... kivéve egyet a társam vagy mim.
- Sziasztok! Köszöntem nekik de senki nem köszönt vissza . Mintha levegő lennék. Csak nemtudom miért nem csináltam semmi rosszat!! Akkor miért? Kiléptem a házból a friss levegőre ami nagyon jól esett most. Valaki jött utánam egy lány.
-Na ide figyelj!!kiáltozott.- Ha a közelébe is kerülsz kitekerem a nyakadat. Ne merj hozzá érni!!!
- Te kiről beszélsz én semmi ilyet nem akarok tehetek én arról hogy ilyen lettem hmmmm?? Kérdeztem!! Itt már énis felemeltem a hangom de nem válaszolt csak átváltozott . De énis most nem hagyhatom magam. Aztán a különleges farkassá is . Csak nyüszített egyet. Visszaváltoztunk mind a ketten.
- Szerencséd hogy ilyen különlges vagy már szépt kaptalak volna de ne aggódj annak is eljön az ideje . Majd bement befutottam az erdőbe és egy farönknél megálltam leültem és csak zokogtam. Egy ág ekkor megreccsent és ott volt Jason.
- Mi a baj ? Kérdezte mintha semmi olyasmi nem lenne amiért magyarázkodni kéne.
- Ki volt az a lány tán a barátnőd?????? Kérdeztem ordibálva.
- Ahhhhj figyelj igen ő a barátnőm de mi az ilyen farkasok örökre választunk párt. Mondta nyugott hangon ekkor felment bennem a pumpa és átváltoztam. Ekkor egy fájdalom fogott el és olyan érzésem támadt mintha már nem menne a visszaváltozás.
- jajj neeeeeee!!!!! És ekkor elájultam annyit hallottam hogy egy kocsit elinditanak.Jason szemszöge:
Ezt nem akartam. Meglátták . Miért őt kellett különlegesnek rangra tenni !!!?? Semmit nem ért. Gyűlölöm de akkor se szabadott volna csak igy ott hagyni. Úgy érzem nem ő lesz a párom hanem ugyanugy Gabriella. Az osztály rib@nca . Ő úgyis jobb mint ez e.
Lola szemszöge:
Mikor felébredtem egy ember méretű ketrecbe voltam de nemtudtam átváltozni nem is akartam.
- Nocsak-nocsak a különleges farkas nemigaz?? Kérdezte egy ismerős hang de méghozzá nagyon ismerős csak ő ne tudja meg. Ahh miért én mért nem lehetett az aki Jason párja hmmm??? Kiért ver engem a sors. Rámorogtam. Nemtudom miért tán lehet azert mert hazudott azt mondta menedzserként dolgozik de nem. Majd egy velem egykorú fiu jött be akire már rá morogtam.
- Umm szia apa! Hát ez meg ki? Kerdezte ez a fiu varj miiiiiiiiiiiiii???? Ő a fia és én nem tudtam. Nevelő anyám is lejött.
- Drágáim. Létszives engedjétek ki azta a jószágot látod hogy nem egy agressziv kutya. Ártott mar valaha is.
- Nem de nem engedem el. Erre egy kicsit felmordultam mire a fiu rám nézett énis rá. Sokáig néztük egymást.
- Apa. Engedd el. Elkezdtem csóválni a farkam mintha annyira de annyira örültem volna ( remélem értitek a szarkazmust ). Kiengedtek egyenlőre nem támadtam.
- Változz át! Most! Megráztam a fejem . Nemakarom hogy tudják ki vagyok.
- most!!! Kiáltott rám de én nost is csak megráztam a fejem elkezdett felém jönni ra morogtam majd elő vettem a különleges alakomat. Megdöbbentek.
- Wow te vagy az a farkas ki ki...... különleges de évekig elél az északi sarkon ki a vezére az összes állatnak és aki békét hoz az állatok de emberek iránt is. Megdöbbentem én nem akarok ilyen lenni. Valami sípolást hallotam elkezdtem vakarni a fülem. Majd csak annyit vettem észre hogy vérzik vakartam tovább . Majd felvonyítottam a fájdalom miatt nagyon szomorúnak hangzott. Elkezdtek erre madarak repdesni majd ezt követően minden állat itt volt de én csak vonyítottam tovább meghallottam egy ugyanolyan hangot ő az Jason . Majd a többi vérfarkas is vonyítani kezdett . Abba hagytam csak annyit vettem észre hogy állatok vannak bent de sok minden állatbol vagy kéttő. Kivittek megmentettek. Mikor már az erdőbe rohantunk vissza fele már minden állat eltűnt. Elkezdtem homyosan látni . Átváltoztam vagyis visszaváltoztam. Majd a jól ismert sötétségMikor felkeltem már Jason szobájába voltam de nem akartam itt lenni. Ezért lementem megint mindenki itt volt felvettem a cipőmet és a kabátom majd kimentem de valaki a karom után nyúlt Jason állt velem szemben
- Mit akarsz?? Kérdeztem unottan es flegmán meg bunkó keverékével.
- Mi bajod van hm?
- Nem akarok ilyen lenni most állandóan jönnek mindig a bajok. Te itt fogdosol miközben bent ül a barátnőd . Azt monta ne menjek a közeledbe. És meg is teszem többet ne keress ja és énis gyűlöllek. Sajnos ezt is megtudom gondolat olvasás . Jason az ég szerelmére már 1 engddj el 2 menj be mert nem szeretném megbántani azt a lányt aki bent van és rád vár 3 ne gyere a közelembe megértetted?! Jason ledöbbent. Pofán vágott és elestem majd kijött egy fiu
- Te meg mi a f@szt csinálsz?? Normális vagy ember ez egy lány. Felsegitett majd én ütottem meg. Majd kijött a lány is
- Hagyd már békén. Na itt bennem fel ment a pumpa átváltoztam és neki szaladtam a lánynak majd ő is de ő került földre . Morogtam rá majd a szemem furcsa szinben kezdett fényleni. A lány félt. A szemében láttam hogy fehér a szemem. Ráneztem Jasonre aki ugyanugy félt.
- Umm lola nyugi okés nyugodj meg vagy egy egész hadsereget fogsz megölni te vagy az aki.. nemhagytam hogy befejezze mert visszaváltoztam és megszólaltam.
- aki békét hoz a világra aki az összes állatnak a vezére aki egy egész hadsereget megtud ölni akinek nincs barátja aki mióta az eszét tudja csúfolják akinek meghaltak a szülei akinek a nevelőszülei hazudnak?hmmm? Vagy akinek a neveőszülei vérfarkas vadászok méghozzá rám vadásznak es nem is tudják hogy én vagyok aki miót itt van egy sz@r ?
- Figyelj lola csak a harag beszél benned.
- mégjóhogy miota itt vagyok mióta ide kerültem miota egy percet is eltöltöttem itt te hogy is hivnak téged ja és téged?? Kérdeztem meg alányt és afiut aki segitett.
- én Kevin vagyok ő pedig Gabriella.
Mondta el a nevüket.
- köszönöm na szoval Gabriella miota itt vagyok csak rám támad meg azzal jön hogy kerüljelek amit meg is teszek Gabriella soha nem foglak titeket elválasztani és nem is akartalak soha de nemtom miért hiszed azt. Te meg Jason mióta itt vagyok vagy gyűlölsz vagy hazudsz annak akit szeretsz és mindig közelebb akarsz kerülni hozzám és mióta itt vagyok Kevin az ki mindig segíteni akar és ezért nagyon hálás vagyok. Vártam hogy mit reagálnak Gabriella sírt gondolom rossz volt hogy ennyi mindent elmondtam az életemről nagyon sz@r egy élet. Már énis sirtam Gabriella oda jött és megölelt úgy látszik csak az iskolába olyan amilyen. Kijött mégegy lány ő is sirt. Gondolom hallotta. A szája előtt volt a keze . Jason és Kevin csak döbbenten álltak.
- Szia Kira vagyok nagyon sajnálom mi nemtudtuk hogy ilyen életed volt. És én itt vagyok neked. Ő is megölelt.
- Figyelj lola én én ......
- Hagyd! Majd elviharoztam átváltoztam és csak futottam ameddig bírtam már azt se tudtam hol vagyok csak egy tengert láttam . Visszaváltoztam és leültem oda.......nemtudom hogy hogy fogok haza menni talán majd Kira jön értem.
YOU ARE READING
A magányos farkas
WerewolfEgy lány aki nemtudja ki valójában . Egy lány ki magányos. Ennek a lánynak szülei nincsenek így nevelőszülőkhöz került. Viszont az élete megváltozik. Lesz egy legjobb barátja. Kitartó de mégis sokan csúfolják. Ha többet akarsz megtudni akkor olvas...