6. rész

220 18 5
                                    

Miután kimondtam meg is bántam. Elmosolyodott de én nem voltam hajlandó mosolyogni. Haza mentünk mert úgy döntöttük nem megyünk be mostmár. Vagyis ezek után. Mikor haza értem ledőltem az ágyamba de valaki kopogott is. Jasooooon aahhh😡
- Gyeree! Kiabáltam ki.
- szia csak azt szerettem volna mondani hogy lesz majd egy utsó képesség ami mindjárt itt lesz és meg kell néznem.
- rendben. Megpaskoltam  amellettem lévő helyet jelezvén hogy üljön le. Le is ült majd bekövetkezett a jól ismert kinos csönd. Egy darabig vártunk majd fura érzés fogott el.
- Ja .......jason!! Kiabáltam . - menj innen! Ez már egy mélyebb hang volt átváltoztam és a szemem már meg is változott . A düh csak úgy áramlott a testemben. Jason nagyon megijedt és átváltozott majd felvette a támadó állást. Szomorú lettem nem értettem. Majd felvonyított hivogató volt . Énis felvonyítottam de ez nem olyan volt. Mélyebb volt és mégis mintha ezis hivogató lett volna. Hallottam amit beszélgettnek .
- Jason már megint milyen démonnal futottál össze? Kérdezte kira felháborodva.
- csak gyertek lola házába 1 percetek van. Válsz már nem volt de hangokat hallottunk fekete farkasok voltak . Démoni farkasok.
- Mi a fene ez nem lehet. Lola démon???!!!!! Jason bólintott. Majd átváltozott.
- Lola nehogy ránk küldjed őket. Az utsó képességed a démoni erő ami azt jelenti hogy a démonoknak is te parancsolsz. Szoval változz vissza kérlek. Tettem azt amit mondott. Visszaváltoztam de már nem ugyanaz voltam . A hajam fehér lett. A szemem feketés fehéres.
- Jajj nemár kontaklencse így nem láthatnak meg.
- Vagy csak másik suli . Bólintottam- de mi nem oda járunk. Megint csak bólintottam. Na szoval holnap már nem ide fogok járni mert persze hogy más lettem. Nagyon örülök.( remélem értettétek a szarkazmust xd).

Reggel az ébresztőmre keltem. Új suli na jó. Elvileg már mindent elintéztek. Felvettem egy fehér hosszitott derekú csöves nacit egy "I love you" felirattal.felkaptam a tatyóm és indultam is.

A suli előtt felsóhajtottam majd lenyomtam a kilincset. Pont becsöngettek megkerestem az osztálytermem majd kopoktam és beléptem. Mindenki elkezdett engem bámulni.
- jó napot! Köszöntem oda a tanárnak.
- óó biztosan te vagy az új diák. Csak bólintottam.- Kérlek mutatkozz be.
- sziasztok Lola White vagyok és bizonyos okok miatt át kellett iratkoznom ide. Nem akartam mindnet elmondani. Mert hát mégis  csak na egy farkas vagyok.
- Foglalj helyet ummm mundjuk ott. Mutatott egy hátsó padhoz szerencsére egyedül kell ülnöm leültem a helyemre és kivettem egy füzetet. A szünetbe elővetem egy rajzolóz füzetet majd elkezdtem lerajzoni egy farkast. De nemsokáig rajzolgattam mivel egy lány és három fiú jött oda hozzám.
- Szia! Mondták kórúsba.
- Sziasztok mit szeretnétek? Aztán megéreztem . Farkasok. Döbbenten néztem rájuk. Gondolom ők nem tudták mi vagyok mivel rejtem a szagom.
- Valami baj van? Kérdezte a lány.
-ja semmi hogyis hivnak titeket?kérdeztem meg őket.
- az én nevem maya az övé pedig logan. Az övé max és ezé a tökfilkóé pedig Sam. Bólintottam.
- Van kedved velünk lógni kérdezte meg Logan. Nemtudom higy velük lógjak e mivan ha rájönnek mi vagyok?
- Hááááát nemtom. Mondtam meg az őszintét
- Na most komolyan valami baj van?majd kirohantam a fürdőbe. Tudom kik ők. Amikor hivót vonyitottam akkor ők voltak azok akik itt voltak felismertem a szagukat. Maya utánam jött. Nem vártam meg hogy kérdezzen rávágtam.
- Tudom kik vagytok. Nagyon ledöbbent.
- Te is az vagy? Kérdezte nemtom mit válaszoljak.
- Mondhatjuk. Nem akartam elmondani milyen .
- Rendben sajnálom de én megyek. Bólintottam megmostam a fejem majd belenéztem a tükörbe jajj ne. Nem kellett volna valami más szem színem volt . Ügye nem új képesség??? Mert hogy ez narancssárgás volt de valami citrom sárga is benne volt majd egy citrom sárga fény jött ki belőlem. Majd egy hang szólalt meg . Varázslás.
- te vagy az Jason?
- Igen menj órára. Majd tettem amit mondott elmentem órára leültem a helyemre de a 3 fiu és a lány nagyon nézett . Kérdően néztem rájuk. Maya oda jött hozzám.
- Figyelj! Én nem szeretnélek bajba sodorni én nemtom mi vagy de szeretném ha elmondanád . Na igen ilyenkor vagyok nagy sz@rban igaz? Igaz. Nagyon jo.
- nem lehet bocs.
- miért? Talán te vagy a különleges farkas vagy mi? Röhögött fel majd éreztem hogy a piros szemem felvillan. Inkább elment. Suli után épp haza mentem mikor benéztem az erdőbe egy sárga szemmel találkoztam .
- Béta. Mondtam ki fekete volt ez vagy valamelyik fiu vagy maya.
- Ki vagy? Elkezdtem arra fele menni ő csak hátrált.- te vagy az maya? Ő volt az. Vissza változott de a többi fiu is megjelent . Éreztem hogy valamit akarnak csinálni. Felmordultam.
- Figyelj nem szeretném ha valamelyikünk bántana de ez itt a mi területünk . Felnevettem egy azért mert nem félek bántani nem tudnának kettő nincs is közöttük alfa. Kérdően nézett rám.
- kár pedig ebben van egy kis baj 1  nem félek mert nem is tudnátok hozzám nyúlni 2 nincs is alfátok. Most ők nevettek fel. De én nem néztem kérdően.
- Pedig félhettnél. Mert 4 démoni farkas van körülötted . És van egy kis tervünk mind átváltoztak nemtudom mit csinálhattam volna. Nem változtam át. Az egyik nekem jött de lelöktem. Majd jött a másik és megharapott persze a különleges képességeimnek hála összefort amit csodálva néztek. Felment bennem a pumpa egyből átváltoztam k. Farkassá.( k. Farkas = különleges farkas) . Hátrébb léptek én meg csak morogtam. Visszaváltoztam.
- Na igaz nincs mitől féljek én mondtam. Sajnálom hogy megkellett tudnotok hogy én vagyok az alfátok.
- dehát nem vagy démon farkas. Majd megmutattam a fekete szemem.
- nem? Kiabáltam.- most azzonnal tünjetek el. Ha valaki ezt megtudja nem éli túl értve vagyok? Mind bólintottak majd végleg elindultak haza és énis. Mikor haza értem máris jött egy üzim.

Ismeretlen: szia bocsi de azért barátok?
Én: igen de kivagy?
Ismeretlen: maya
      
                 Te becenevet állítottál be ismeretlen számára: maya

Én :rendben jóéjt!!

Majd lezuhanyoztam és ágyba bújtam.......

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 30, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A magányos farkasWhere stories live. Discover now