#Ashley'in Ağzından #
"Gerçekten okula gitmek zorundamıyız ya? Gereksiz insanlar,sıkıcı ortam ... Of !"
"Jes başlama yine.Gitmek zorundayız malesef .İyi bir gelecek iyi bir hayat için bla bla bla "
"Of tamam ya sustum.Ashley?"
"Efendim Jes ?"
"Acaba okulda yakışıklı çocuklar var mıdır? Prensimi bu sıkıcı okulda bulabilir miyim ha ne dersin ?"
"Aman Tanrım Jes! Düşündüğün şeye bak ne çok meraklısın evlenmeye "
"Ya kızım şaka yapıyorum. Ne evlenmesi ben ve kocam hah. İmkansız bu "
"Hahaha seni kocanla düsünemiyorum zaten "
Jes kulağıma eğiletek kısık amerikan aksanıyla konuştu "Ashleey ! Arkamızda ki meteorlara çaktırmadan bak. Aman Tanrım bunlar..."
Jes'in cümlesini bitirmesini beklemeden direk arkamı döndüm ve çocukları baştan aşağı süzdüm.
İki kişilerdi ve fazlasıyla hoş gözüküyorlardı. Kesin okullarındaki en gözde yakışıklıları bunlardır. Eminim okullarındaki bir çok kız bunlarla yatmak istiyordur.
Ben bunları düşünürken Jes beni cimcikledi ve "Kızım nasıl baktın öyle inan çocuklar hiç anlamadı"
"Hahahh ! O çeneni kapada ilk dersimiz seninle ve matematik :( "
"Hayır yaa! İlk ders matematik mi olurmuş? Bu müdür aklını kaçırmış olmalı. Kolaysa sabah sabah o lanet derse girip 'x ve y' yi sen bul !!"
"Hey sakin ol bebek buna dayanabiliriz sanırım."
"Uyuyarak çok güzel geçebilir bu ders "
Jes'e içten bir gülümseme yolladıktan sonra beraber sınıfa girdik.
Öğrenciler gruplar halinde sohbet ediyorlardı.Biz sınıfa girince bir çok kişi bize baktı.Ne yani hiç mi sınıfa giren iki kız görmediler?
Bunları düşünürken iki tane boş sıra bulup Jes ile sıralara yerleştik. İkimizde sınıfı,yeni okul afkadaşlarımızı süzüyorduk.
Sınıfta kaslı bir kaç kişi vardı. Kesin bunlar basketbol oynuyorlar diye içimden geçirdim.
Ben onlara bakarken esmer, fiziği kusursuz olan adını bilmediğim erkek bana göz kırptı. Bende gözümü ondan çekip önüme döndüm.
O sırada matematik hocamız sınıfa girdi. Matematik hocasıyla ilk dersimizdi ve hemen gözleri Jes ile beni buldu. Kısa bir tanışmadan sonra derse geçtik.
Matematik hocamız orta yaşın üzerinde,sevimli,pek de sert olmayan bir bayandı.
Tahtaya bir kaç soru yazdı ve çözmek isteyenler tahtaya çıkıp soruları çözdüler sonrada hoca nasıl çözüldüğünü anlattı.
Dikkatli bir şekilde hocayı dinledim ne kadar matematiği sevmesemde bu dersten mecburen sınava gircektim. İyi bir not almam içinde bilgiye ihtiyacım vardı.
Ben dersi dinlerken Jes kafasını masaya koymuş uyumakla meşguldü.
Zilin çalmasıyla ilk dersimiz bitti. İkinci derslerimiz farklıydı. Jes'in ki Fizil benim ki Tarihti. Jes ile ikinci dersten ayrılmıştık ama bundan sonraki derslerimiz beraberdi.