«Αμάν ρε Αμαλία. Όλο διαβάζεις.»
Άκουσα την φωνή του αγοριού μου του Στεφάνου.«Τι να κάνω ρε Στέφανε? Αφού μεθαύριο γράφουμε. Και ξέρεις πως δεν είμαι καλή στην Χημεία.»
Του εξηγισα και συνέχισα το διάβασμα μου.Ξαφνικά ένιωσα την ανάσα του πίσω μου να ακουμπάει τον λαιμό μου.
«Στέφανε πρέπει να διαβάσω.»
Εκείνος δεν πτοήθηκε και άρχισε να πιπιλαει τον λαιμό μου από την βάση έως το αυτί μου.
«Σ-στέφανε φύγε σε παρακαλώ.»
Συνέχισα ξέροντας πως αμα δεν τον εδιωχνα τώρα το μόνο που δεν θα έκανα ήταν διάβασμα.
«Μμμ...Θες να φύγω;»
Ψιθυρησε στο αυτί μου.«Ν-ναι.»
Είπα χάνοντας σιγά σιγά τις άμυνες μου.Εκείνος ακούμπησε το χέρι του πάνω από το κολάν μου στην περιοχή μου και άρχισε να την πιέζει.
Ένιωθα να ανάβω όλο και περισσότερο.
«Ακόμα θες να φύγω;»
Συνέχισε ενώ έβαζε το χέρι του μέσα στο παντελόνι μου και άρχιζε να παίζει με την κλειτοριδα μου.
Εκεί δεν μπόρεσα να απαντήσω απλ έκλεισα τα μάτια μου και εγειρα πίσω.
Συνέχισε να παίζει έντονα με την κλειτοριδα μου με τον αντίχειρα του ενώ τώρα έβαζε και ένα δάχτυλο μέσα μου.
«Πες Αμαλία. Θες να σταματήσω;»
Εγώ που τώρα προσπαθούσα να κρατήσω τα επιφωνήματα μου μπόρεσα μόνο να ψιθυρησω.
«Συνέχισε. Σ-σε παρακαλώ.»
Εκείνος άρχιζε να τρίβει την περιοχή μου όλο και πιο γρήγορα ενώ τώρα είχε δύο δάχτυλα μέσα μου.
«Ν-Ναι Στέφανε ε-εκεί. Πιο γρήγορα.»
Ένιωσα να φτάνω στην κορύφωση. Όταν άκουσα τον Στέφανο να μου μουρμούριζει.
«Τελειωσε για εμένα μωρό μου.»
Εκεί αφεθηκα ελεύθερη και όταν άνοιξα τα μάτια μου είδα τον Στέφανο να γλύφει τα υγρά μου από τα χέρια του.
«Τώρα μπορείς να διαβάσεις.»
Είπε και βγήκε από το δωμάτιο αφήνοντας με άφωνη....
Τελείωσα να διαβάζω Χημεία σχεδόν μια ώρα μετά. Ήξερα πως ήθελα να ικανοποιήσω κάπως το. Στέφανο για αυτό βγήκα έξω και πήγα προς το σαλόνι. Τον είδα να κοιμάται στον καναπέ.
Ήξερα ακριβώς το πως θα τον ξυπνήσω.
Κατέβασα την φόρμα του και μετά το μποξερακι του και έβαλα το μεγάλο πέος του στο στόμα του κάνοντας το να σκληρύνει σχεδόν αμέσως. Άρχισα να ανεβοκατεβαζω το κεφάλι μου πάνω κάτω και να χαϊδεύω τα αρχιδια του.
Κατάλαβα πως είχε άρχισει να ξυπνάει όταν τον άκουσα να αναστενάζει.
«Γαμωτο Αμαλία.»
Τον άκουσα να λέει μέσα από τα δόντια του.
Επιασε τα μαλλιά μου και άρχισε να μου γαμαει το στόμα. Με μπουκωνε μέχρι μέσα κάνοντας τα μάτια μου να δακρύζουν αλλά η περιοχή μου γινόταν και πάλι υγρή.
«Αμαλία θα τελειώσω.»
Όταν άκουσα αυτά τα λόγια σηκωθηκα όρθια.«Όχι ακόμα. Είμαι λίγο θυμωμένη που με διέκοψες από το διάβασμα μου.»
«Αμαλία μα τον Θε-»
Τον διέκοψα με ένα γλωσσοφιλο.
«Θα περιμένεις. Και θα κάνεις ότι σου λέω. Αλλιώς θα χρειαστείς το χέρι σου για να τελειώσεις, κατάλαβες;»
Εκείνος απλά μουγκρισε σαν ένδειξη πως με άκουσε αλλά δεν ήθελε καθόλου να παίξει το παιχνίδι μου.
Ηρέμησε και σε λίγο θα το απολαυσεις.
Έφερα μια καρέκλα μπροστά από τον καναπέ και αφού γδυθηκα έκατσα εκεί με ανοιχτά πόδια και άρχιζα να μου βάζω δάχτυλο. Εκείνος έκανε να ακουμπήσει το πέος του.
«Μην τολμήσεις.»
Μου έβαζα δάχτυλο μέχρι που τελείωσα μπροστά του. Άνοιξα τα μάτια του και τον είδα κόκκινο από την καυλα με το πέος του έτοιμο να εκραγεί.
Πήγα κατευθείαν και έκατσα πάνω του κάνοντας τον να αναστέναξε από την αποτομη είσοδο.
Άρχισα να χοροπηδαω πάνω του και να φωνάζω από ηδονή.
«Σαρεσει να σε γαμαω;»
Ρώταγε ενώ πήγαινε την λεκάνη του πάνω κάτω.«Δεν με γαμας με ξεσκίζεις.» Φώναζα μην αντέχοντας από την καυλα. Και χωρίς να μπορώ να κρατηθώ τελείωσα πριν από αυτόν.
«Πέσε στα γονατα.»
Προσταξε και εγώ το έκανα. Ήρθε όρθιος μπροστά μου και αφού έπαιξε την πουτσα για λίγο την πουτσα του άρχισε να χυνει στο πρόσωπο μου και στα βυζια μου. Αφού τελείωσε εγώ εγλυψα όσα μπορούσα και ξάπλωσα πίσω εξουθανωμενη από τους οργασμούς.«Τώρα δεν είναι καλύτερο αυτό απο την Χημεία;»
Είπε και γέλασα όσο με έπαιρνε ο ύπνος.