05 | Եհҽ թlαղ

167 32 2
                                    


capitolul 5: 'the plan'


๑۞๑,¸¸,ø¤º°'°๑۩

Patrick se așază lângă Tomasz fără să spună vreo vorbă, privind absent mâncarea din fața sa. Oftează și ia în mână cuțitul și furculița, începând să taie grătarul din farfurie.

"S-a întâmplat ceva?"

La auzul glasului băiatului care îl privea curios, Patrick oftează din nou, continuând să taie carnea.

"Nu am dormit tocmai bine," răspunde până la urmă, ridicând furculița cu o bucată de carne din farfurie și începând să o mestece absent.

"Ai început deja să visezi la Daniel? Nu îți face griji, toată lumea a trecut prin faza asta la un moment dat," rânjește Tomasz privindu-l amuzat, iar Patrick își dă ochii peste cap.

Pentru că, ei bine, tocmai asta s-a întâmplat. Problema era, totuși, că fusese mai degrabă un coșmar decât un vis.

Ușa dublă se deschide încet, în pragul său făcându-și apariția un Nick cu ochi înroșiți și umflați, probabil de la lipsa de somn, și care aruncă o privire în încăpere înainte să se îndrepte ezitant spre locul gol care îi aparținea, între Tom și Daniel. Patrick urmărește cum blondul se așază fără să îl privească pe Daniel; fără să privească pe nimeni, mai exact.

"De ce e atmosfera atât de tensionată deodată?" murmură Tomasz lângă el, Patrick ignorându-i însă comentariul și privind interesat scena din fața sa.

După câteva clipe în care asupra mesei se lăsase o liniște stânjenitoare, Daniel se ridică abrupt și aruncă o privire nu tocmai subtilă în jur, îndreptându-se spre un loc liber aflat lângă un bărbat arătos, ale cărui buze roșii, cărnoase, păreau să atragă atenția fiecărei persoană de la masă la un moment dat. Daniel îi zâmbește și se așază pe scaun fără să se mai uite înspre cei doi prieteni ai săi, brunetul cu buze înmuiate în roșu zâmbind în colțul gurii și strecurându-și brațul în jurul mijlocului blondului.

"Cine e tipul ăla?" șoptește Patrick fără să își desprindă privirea de la un Daniel care zâmbea timid și bărbatul care acum discuta animat cu el.

"Oh, cel de lângă Daniel? A venit aici doar toamna trecută, din Tailanda. Îl cheamă Kunpimook Bhuwakul, dar toată lumea îi spune BamBam, pentru că e mai simplu."

"Hah? Porecla asta sună stupid, cine s-a gândit la așa ceva?" se încruntă Patrick, urmărind cum brunetul de lângă Daniel, așa-zisul "BamBam", își umplea farfuria cu salată verde.

"El, evident," își dă Tomasz ochii peste cap, întinzându-și mâna pentru a lua o farfurie cu sos de pe masă. "Zice că ăsta e numele de scenă pe care îl avea în Tailanda înainte să iasă din industria muzicii."

"Era cântăreț?" îl privește curios Patrick, înclinându-și ușor capul spre dreapta.

"Rapper, mai exact. Și crede-mă, are ceva talent," îl informează Tomasz cu o privire serioasă, înainte să își umple gura cu o bucată mare de carne (ceea ce i-a alungat aerul serios, după părerea lui Patrick).

"Și de ce a renunțat la muzică, dacă are atât de mult talent?"

Patrick își readuce atenția asupra mâncării din farfuria sa, înfingând furculița în carne și zâmbind în colțul gurii la vederea sosului picant care o acoperea acum, dându-i un aer chiar mai apetisant.

Killing mates [bxb]Where stories live. Discover now