Bătrânul își ridică paharul în aer, având privirea pătrunzătoare ațintită asupra fiului său cel mai mare.
"Și acum, să bem în cinstea fiului meu, Patrick, care e pregătit să își asume orice risc asigurându-ne victoria împotriva haitei Malerman!"
Toți cei prezenți la masă izbucnesc în urale, băiatul brunet de lângă conducătorul lor zâmbind încrezător și ridicându-și și el cupa, atingând-o pentru câteva clipe de cea a tatălui său, clinchetul subțire răspândindu-se în încăpere. O duce mai apoi la buze, sorbind încet, bucurându-se de aroma surprinzător de dulce.
Bătrânul Alfa doar îl privește cu ochii sclipind, controlându-și cu greu buzele din a nu forma un rânjet învingător, știind că planul său avea să fie un succes.
π
"Tată, ce ai pus în băutura lui Patrick?"
Bărbatul își privește părintele tăcut, conștient că era posibil să nu primească vreun răspuns, dar hotărât să afle adevărul.
"Nu ai motive să te îngrijorezi, Seth. Știi și tu că nu l-aș răni vreodată."
"Ce ai pus în băutura lui Patrick?"
Bătrânul își ridică privirea din cartea pe care o citea, oftând.
"E doar o substanță care îl împiedică din a-și recunoaște perechea."
Ochii lui Seth se măresc imediat, încercând să înțeleagă cum o astfel de acțiune nebunească nu îl rănea pe Patrick.
"Realizezi că e posibil ca perechea lui să se afle în haita Malerman, iar din cauza ta ar putea rămâne fără ea, nu?" rostește cu greu printre dinții încleștați, încercând să controleze furia care amenința să îi întunece mintea.
"Asta era și ideea, băiete. Cei din haita Malerman sunt dușmanii noștri de mai bine de două secole. Decât să aibă o parteneră printre ei, mai bine să nu aibă niciuna."
Seth îl privește câteva clipe tăcut, trecându-și degetele tremurătoare prin părul întunecat.
"Ești un monstru," sunt ultimele cuvinte pe care le rostește înainte de a ieși din încăpere.
๑۞๑,¸¸,ø¤º°'°๑۩
a/n: ăsta e un al doilea prolog
și oricum, aveți nevoie să știți ce s-a întâmplat cu Patrick ca să puteți înțelege ceea ce se va întâmpla în continuare.