Bokić svima,
nakon "kratke stanke" nastavljamo sa pričom.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ding dong
Pozvonila sam na vrata. Sandra je stajala iza mene dok sam ja nestrpljivo čekala da moj mistični dečko otvori vrata. Vrata se otvaraju, ali ne otvara ih on nego njegova mlađa sestra.
"Mamaaa, neke tete su došle" zaderala se curica za koju sam pretpostavljala da je njegova mlađa sestra. Odjednom sam čula kako neko trči stepenicama dok je njegova mama dolazila prema vratima.Stala je i značajno nas pogledala:" Dobra večer, djevojke, a vi ste?" Za tren se pojavio Borna koji je žurno došao. " Mama, dopusti da te upoznam. Ovo su moje nove prijateljice. Leona naša susjeda i njezina prijateljica Sandra. Pozvale su me na zabavu."
" Aa tako znači, nismo ni par dana ovdje ti si već našao društvo za izlaženje. Dobro, odi ali nemoj ostati predugo i mani se alkohola." Njegova mama nas je još jednom pogledala ne baš odabravajućim pogledom i otišla."Sorry zbog moje mame, pod stresom je zbog novog posla." rekao je Borna zatvorivši vrtata, "Nego, djevojke, gdje me to vodite večeras?" pogledao nas je i učinilo mi se da nas je odmjerio krajičkom oka od glave do pete. Opet u meni se javlja ljubomora jer mu se pogled zadržao na Sandri. Stvarno me je dečko zaludio.
"Vidjet ćeš kad stignemo i nama je nepoznato gdje idemo." Odbrusila sam. Lea bože ovo nikako nije zvučalo prijateljski.
Sandra je primjetila moj ton glasa i nastavila: " Ma u blizini frendičin dečko ima neki party pa idemo tamo, brzo smo." Rekavši to primila nas je oboje pod ruke i žurnim korakom krenula.
"Ajmo ljudi party samo nas čeka" rekavši to prasne u smijeh.
YOU ARE READING
Dopusti da ti pokažem svijet
RomanceLeona, sedamnaestogodišnja djevojka, svijetu se činila kao obična dosadna djevojka dok se nije pojavio on. Osoba koja joj je promijenila pogled na svijet, te pogled svijeta na nju.