4 rész

533 32 2
                                    

 Még mindig nem értem ezt a helyzetet ez az alak mintha találkoztam volna, vele valamikor csak éppenséggel nem jut eszembe ,hogy mikor is láttam volna azokat a ragyogó barna szemeket, amik a szenvedélytől égtek az a kacér mosoly,amire csak rá nézek és elolvadok annyira ismerős, de mégis ismeretlen ez a személy, aki előttem áll és engem karol át mintha el akarnék, szökni előle annyira szorosan tart. Megpróbálok kiszabadulni, vagyis legalább egy kicsit elhúzódni a karjai miatt, de ez nem igazán sikerül, sajnos a próbálkozásaimat ő is észreveszi, de csak egy halvány mosoly jelenik meg az arcán – Ennyire ijesztő lennék? –kérdezi rekedt hangnemben- majd lejjebb hajol hozzám - nyugodj meg nem azért jöttem, hogy megegyelek – kuncúgot, egyet majd az egyik kezét elengedve a derekamat, följebb vándorol és elhelyezkedik az állam alatt és följebb emeli a fejem, hogy rá emeljem a tekintetem, de sose gondoltam volna, aki éppen engem ölel át az egy olyan ember, akit konkrétan egy istenhez való pozícióba kell emelni maga a vére és, hát maga a külseje miatt is ennek az istenvérűnek nagyon nem kellene itt lenni még csak véletlenségből sem szabadna itt lenni-e egynek sem és most van az egyik istenvérű család egyik legnagyobbik és az egyik legfontosabb tagja jeon jeongunk ő az egyik leghatalmasabb örökös a három istenvérű család közül dél-Koreában a másik kettő a Park és a Kim na igen ők egy amolyan királyok vagyunk, de nem mutatkozunk senki ellőt féle családok állítólag eléggé maguknak valók és túl nagy az arcuk is, de ezt ugye senki se tudja biztosra mondani mivel sosem mutatkoznak a nyilvánosság ellőt, de minden ki tudja , hogy ők azok a bizonyos emberek akik még a kormány fölött állnak akiktől egész ország retteg, de a jeon család sokkal másabb ők KB. MINDENHOL megjelenek ezt a ilyen gazdag rendezvényeken ahol persze csak a tényleg a felső kör kerülhet be, ők a leggazdagabb és legnagyobb család a három istenvérű família közül és hát nem csak a nevük, de maga az erejük is hát rémisztő, mert mivel istenvérűek ezért különleges képességgel rendelkeznek és háth a külsejük sem utolsó helyen van jóval tovább élnek egy normál embernél és ha netalán valakinek akkora mákja lenne, hogy lefeküdjön vele az ha, lány ha férfi mindenféleképpen teherbe esne attól a bizonyos istenvérűtől , bár ez nagyon nagyon ritkán fordul elő, hogy egy normál ember teherbe Essen egy istenvérűtől, de megszokott törtnéi.- Mi az aranyom nagyon elmerengtél? Te vagy az első, aki nem vesz figyelembe ennyi ideig- mondta egy mosollyal az ajkán én meg erre úgy megijedtem , hogy megugrottam és szegénynek a lábát megtapostam –au ez fájt,úgy néz ki most megijesztettelek sajnálom –hajtotta le a fejét a vállamra bűnbánóan mintha az ő hibája lett volna az, hogy én balfasz megtapostam esküszöm, hogy megásom a sírom hát nem hiszem el, hogy ilyen szerencsétlen legyek!- Nem...a te hibád..nekem.. kéne..legalább..bocsánatot..ké...rnem .....sajnálom....hogy megtapostalak –nyögtem végre ki azt a utolsó szót pffu ez aztán nehéz biztos nem olyan volt, mintha egy normál emberrel Beszéltem volna – Már meg is bocsátottam, ahogy meghallottam a hangod, hiszen ugye angyali külsőhöz angyali hang is dukál nem?- cirógatta meg az arcom –de sajnos nem azért jöttem, hogy karjaimban tartsalak, bár sokkal inkább csinálnám, minthogy dolgoztatni vigyelek- kikerekedett a szemem dolgoztatni? De hát miért? Csináltam volna valamit? De hát én itthon vagyok egész nap és csak főzők mosok meg takarítok, még ki sem teszem a házamból a lábam meg, ha akarnám, se tudnák elmenni mivel jeon látta , hogy eléggé zavart vagyok a történtek miatt ezért elkezdte simogatni a hátam és a fülemhez hajolt – Tudom, hogy mire gondolsz, de nyugodj meg nem a te hibád, hogy ilyen sorsra jutsz, hanem a szüleidé, üzletet kötöttünk, hogy kifizetek, nekik 5 havi ezüstkártyát cserébe én téged kértelek , - Én meg sem tudtam szólalni csak élveztem a ölelését olyan érzés volt, mintha egy kellemesen betakart volna, de ez annál százszor jobb érzés – és miért engem kértél?- csúszott ki ez a kérdés gyorsan a szám elé tettem fel a kezemet, amire ő elnevette magát –Mert különleges vagy számomra amióta legelőször megláttalak, de 2 év múlva fogok érted jönni, hogy elvigyelek addig is várj rám rendben- adott egy puszit a homlokomra, majd kisétált a bejárati ajtón és ezzel eltűnve mellőlem, már akkor elkezdett hiányozni amikor ellépet mellőlem, de tovább léptem nagyon nehezen azután, hogy az istenvérű elhagyta a házat rögtön utána mutatták be Jacksont, mivel a szüleim egyáltalán nem akarták, hogy jeonguk elvigyen ezért minél előbb megakarták tartani az esküvőt csak hát....

sziasztok megjöttem a kövi résszel és bocsánatot kérek mindenkitől a késésért 

de itt van és nagyon hamar szeretném hozni a 5-dik részt is köszönöm hogy végigolvastad 

nem csak egy szolga vagy  yoonkook fffOnde histórias criam vida. Descubra agora