פעם ראשונה

8.6K 202 61
                                    

(מעכשיו עד לסוף הסיפור כמובן...יש לג׳ימין קול תינוקי מאוד. תודה רבה וקריאה מהנה 😚)

-לא לבעלי לב חלש-

"נו...ג׳ימיני מתוק שלי דיי לראות טלוויזיה צריך ללכת.."

"אבל אומההה~~ אני רוצה לראות טלוויזיה."

"אתה תוכל לראות טלוויזיה אם הבן דוד שלך טאהיונג.." אמו של ג׳ימין חייכה אליו חיוך מרגיע
"אוקיי" ג׳ימין נאנח וקם מהספה. ג׳ימין ואימו יצאו מהבית והתחילו לנסוע.
וג׳ימין נורא התרגש כי הוא לא ראה את בן הדוד שלו הרבה זמן אבל אצל טאה זה היה שונה.
--
טאה שכב על המיטה שלו וראה סירטונים ביוטיוב. לפתע הטלפון שלו מצלצל, זה היה יונגי
"היי יונגס היונג מה קורה?"

"בסדר, רוצה לבוא אלי היום לראות איזה סרט או משהו?"

"יו, זה היה ממש מתאים לי עכשיו ממש משעמם לי...אבל אני לא יכול" טאה אמר ונאנח

"למה אתה לא יכול?"

"בן דוד שלי מגיע היום.."

"נו...אז תבוא איתו מה הבעיה..?"

"לא העיניין הוא שהוא ליטל...פול טיים הוא כל הזמן מתנהג כמו תינוק אז אם אני בא איתו זה אומר לעשות לו בייביסיטר."

"אז מה? אני יעזור לך איתו"

"אב- אוקיי..." טאה נאנח שוב "נתראה עוד חצי שעה.."

"אוקיי" יונגי אמר וניתק את השיחה

טאה ירד למטה ושמע דפיקות על הדלת הוא הלך לפתוח את הדלת "היי!" ג׳ימין חיבק את טאה חזק והכניס את המזוודה לתוך הבית שלו. טאה גר לבד כי הוא כמובן כבר מבוגר הוא בן 21 ויש לו כבר עבודה משלו אבל ג׳ימין רק יהיה בן  18 עוד חודשים מה שאומר שג׳ימין  עדיין קטין. יונגי יותר גדול מטאה הוא בן 23 אבל הם הכירו בבית ספר שלהם היה להם פרויקט גיבוש שכבות וטאה התחבר לחבורה של יונגי.
גם לג׳ימין יש חבר טוב, שהוא גם ליטל. קוראים לו ג׳אנגקוק ג׳ימין תמיד קורא לו קוקי ג׳ימין וקוקי הכירו באותה כיתה והם ניהיו חברים אחרי שהם גילו שיש להם הרבה דברים משותפים בדבר משותף עיקרי זה ליטל ספייס.

"היי! ג׳ימיני מה שלומך?" טאה חייך אבל לא ברמה...לא היה לו כל כך איכפת כי ג׳ימין הולך להישאר אצלו לכמה ימים בגלל שאמא שלו ואבא שלו מתגרשים ואמא של ג׳ימין לא רוצה שג׳ימין יהיה בבית כשזה קורה.
"בסדר!" ג׳ימין ענה בקול ילדותי והם התנתקו מהחיבוק. "אומה הבטיחה לג׳ימיני טלוויזיה אפשר ללכת לראות??" ג׳ימין היה עדיין עם הקול המתלהב.
"בכיף ג׳ימין הייתי נותן לך לראות טלוויזיה אבל אני קבעתי עם חבר מאוד מאוד טוב שלי ואני רוצה שאתה תכיר אותו"

"באמת?? אני אוהב להכיר אנשים חדשים!!" ג׳ימין שמח. זה נכון הוא באמת אוהב להכיר אנשים חדשים ולהתחבר לכולם ותאמינו או לא ג׳ימין אחד התלמידים המקובלים בבית ספר אחת מהסיבות היא שכל ילדה אצלו בבית ספר רוצה חבר גיי. אז בהתחלה זה מגיע מאיטרס אישי אבל אז באמת כולם מתחברים אליו.

little space jimin Where stories live. Discover now