ההופעה

3.3K 125 2
                                    

ירדתי למטבח והכנתי לג׳ימין את כל מה שהוא צריך להיום וירדתי לחדר שלו להעיר אותו.
"בייבי בוי~~ בוקר טוב" הנחתי את היד שלי על הכתף שלו ונתתי לו נשיקה על הלחי. העיניים שלו נפתחו לאט והוא חייך אלי חיוך קטן.

"בוקר טוב דאדי" הוא אמר בקול עייף תוך כדי שהוא מתמתח בצורה הכי חמודה שראיתי בחיים שלי.

"אתה מתרגש להופעה היום?!" חייכתי אליו הוא הנהן ואני גם התרגשתי בשבילו.

"חיבוקי" הוא אמר דרך במוצץ שלו, חייכתי אליו וחיבקתי אותו. "נשיקה" הוא מלמל והוציא את המוצץ שלו מהפה. חייכתי חיוך לעצמי חיוך קטן וליטפתי לו את השיער.

"אחרי שתיהיה מוכן אתה תקבל כמה נשיקות שאתה רוצה. עכשיו קום ותבחר לך בגדים כדי שדאדי ילביש אותך" אמרתי והורדתי את השמיכה מעליו. הוא פיהק וקם לארון שלו, הוא הוציא את הבגדים מהארון והתיישב מולי על המיטה.
הורדתי לו את הפיג׳מה בעדינות והלבשתי אותו "עכשיו תנעל נעליים ותלך לצחצח שיניים, תבוא לאכול ארוחת בוקר ואז תקבל נשיקה, אוקיי?"

"אבל מה אם ג׳ימיני רוצה נשיקה עכשיו?" יצא לו קול קצת מתבכיין. נאנחתי והנחתי את היד שלי על הלחי שלו.

"אני אמרתי אחרי שתסיים להתארגן....אבל אם אני נותן לך נשיקה קטנה עכשיו זה לא עומד לשנות את קצב התארגנות שלך נכון?"

"כן דאדי אני מבטיח" אחרי שהוא אמר את זה נתתי לו נשיקה קטנה על הפה ובילגנתי לו קצת את השיער "אז ג׳ימיני יקבל עוד אחרי שהוא יהיה מוכן???"

"כן קטני שלי" צחקקתי, הוא קם מהמיטה ורץ מהר לשירותים ואז הוא עלה לאכול.

"עכשיו נשיקה דאדי." אמרתי אחרי שסיימתי לאכול הוא חייך אלי ונישק אותי. "אני אוהב אותך" אמרתי אחרי שהתנתקנו, הוא הסתכל לי בעיניים וחייך.

"גם אני אוהב אותך my little baby" הוא אמר ונתן לי עוד נשיקה קטנה על הפה ועוד אחת ועוד אחת ואז פשוט תפסתי לו את הראש כדי שלא יזוז ונישקתי אותו נשיקה עמוקה וארוכה הוא הרים אותי מהכיסא והחזיק אותי מהיריכיים, הורדתי את הידיים שלי מהראש שלו לצוואר שלו.
אחרי שהתנקנו הלחיים שלי היו אדומות קצת והתרגשתי הרבה. חייכתי אליו "עכשיו הולכים" הוא חייך אלי בחזרה.
ירדתי ממנו והלכתי להביא את התיק שלי ורצתי בחזרה אליו "בזהירות בייבי בוי~ שלא טיפול"

"סליחה דאדי..." צחקקתי

"הכל בסדר אני לא כועס" הוא צחקק והרים אותי לאוטו.

"דאדי נכון שג׳ימיני גוד בוי?" אמרתי וראיתי את החיוך שלו עולה.

"ברור, ואפילו מגיע לך פרס על זה. "

"מה הפרס?!" שאלתי בהתרגשות

"אתה תראה בסוף ההופעה שלך" הוא אמר והגענו לבית ספר.

little space jimin Where stories live. Discover now