Most jáccunk egy kis doktorosat. Száljunk be a Tardisba és repüljünk vissza pontosan szeptemberig. Elkezdődött a suli... Az elején féltem bevallom őszintén. De most van március és már nem mondogatom magamba hogy b@szki ezt a mondatott nem kellet volna vagy nem pontozom azt kivel mennyire vagyok jóban. A lányokat nagyon megkedveltem. A fiúk közül meg 1-2-vel még életemben sem beszéltem, de nem hiányzik a társaságuk, mert a lányokra számíthatok.
Padtársnak egy kemény kis csajt kaptam jó fej. Van pár hüje szokása de azon kívül kedvelem. Senki ne értse úgy, nem vagyok meleg. Az órák kemények de mit várunk egy kilecedikes földrajz órától? Kedvencem mindig is a rajz volt. Rajzolni talán nem tudok jól de próbálkozom. Igen...próbálkozok... Az élet nem egyszer adott nagy pofont nekem. Azonban érzem ez most nagyot fog majd csattanni. Alakul a dolog... de nem tudom. Majd kiderül... A nővéremmel egy suliba járunk ő most 12-edikes. Neki se sokkal könnyebb a suli, de neki nincsen a sulin kívül teher a vállán. A lábam az eggyik bajom, megint műteni kell. Már harmadszor műtik meg de mindig vissza jön a fájdalom.-Zoé! Gyere le segíts már be te is!
-Majd ha fúj Vani!
-Mondtam ne hívj így!!!•Mindig ideges lesz ha Vani-nak szólítom, így ha nem akarom idegesíteni marad a Vanessza. Igen, ő a nővérem, bár sokszor utáljuk egymást azért sokszor tudom, hogy nagyon szeretem hisz a nővérem. Ja a kis "kedvencke" mikor kisdebek voltunk mindig így hívtam mivel a nagymamámal eggyüt laktunk aki hagy ne mondjam mennyire gonosz volt és mindig neki segített meg ilyensmi. Nekem csak maradt a: "kis szaros takonypóc!" sose fogom elfelejteni mikor ezt a fejemhez vágta.
-Ha nem jösz le felmegyek érted!
-Jó mejek!Lebatyogtam a lépcsőn és a konyhába induktam ahol Vani segített anyunak főzni
-Teríts meg!
-Mi vagyok én?! Terülj terülj asztalkám?
-Nem de igazán segíthetnél
-Nyeh
-Mivan?
-Semmi•Nagy nehez behódoltam anyám vas szigorának és megterítettem. Kés, villa, tányér 4 főre. Apa még mindig a műhelyben dolgozott. Autó szerelő. Most 49% annak az eséje hogy elkezdtél matekozni drága olvasó! Igen 4. 4. 4!!!!
Anya, Vani, Én, mama...
KAMU SEDANG MEMBACA
Omlik a világom...
Acak-Érezted már úgy hogy kürülötted összeomlik egy világ?... És jön a NAGY "Ő"... Ja az álmaidban! -Telhetne el úgy egy nap, hogy nem vagy depi? •Jó barátnőm van mi? Bernadettel még csak idén találkoztunk de jól megvagyunk együtt. Osztálytársak vagy...