Bölüm 6

1.6K 69 23
                                    

Yüzümde dolaşan parmaktan huylanarak gözümü açtığımda, yatakta doğrulmuş beni izleyen Azra'yı gördüm.

"Günaydın güzelim."

"Günaydın, ne zaman uyandın sen?"

"Bilmem, seni izlerken zaman kavramı değerini yitiriyor boncuk."

Azrayı kendime çekip sarıldım.

"Bu gün çok romantiksin."

Kafasını göğüsüme koyarken "Her zaman ki halim." diyerek sırıttı.

Daha fazla tatlı tatlı sırıtmasına dayanamayıp dudaklarımızı birleştirdim. Karşılık verirken nefeslerimiz bittiğinde gülerek geri çekildi.

"Bakıyorum dün ki halinden eser kalmamış boncuk?"

"Kaşınma istersen."

"Tamam tamam kızma." Azra tekrardan dudaklarıma doğru yaklaşırken kısa bir öpücük bırakıp yataktan kalktım.

"Kahvaltıdan sonra sınava gideceğim."

Macunu diş fırçasına dökerken ona döndüm. "Kaç gibi döneceksin ki?"

"Bilmem, öğleden sonrayı bulur heralde."

Azrayı kafamla onaylayarak dişlerimi fırçaladım. Azra ise hala yatağımda uzanmış beni izliyordu.

"Odana mı gitsen diyorum artık Azra, üstümü değişeceğim."

"Senin odan benim odam mı var boncuk ya?" Sırıtarak bana bakan Azraya göz devirdim.

"Hadi canım."

"Boncuk ben senin sevgilin değil miyim?"

"Sevgilimsin Azra ama-"

"O zaman yanımda üstünü değiştirmen sorun olmamalı."

"Utanıyorum kızıl."

"Öyle olsun bakalım."

Israt etmeyerek yatağımdan kalktı ve yanağıma bir öpücük bırakıp odamdan çıktı. Üstümü değiştirerek ben de odadan çıktım.

"Günaydın maaavviiiş." Kızların oturduğu masaya ilerledim.

"Bu gün ki neşeni neye borçluyuz?" Bade sırıttı. "Bloklar arası voleybol turnuvası düzenlenecekmiş. Kudretin kafasına kafasına atacağım topları!"

"O iş her türlü bizde."

Yemek anonsu verilince, Azra yanıma geldi ve hep birlikte koğuştan çıkıp yemekhaneye ilerledik.

Yemeklerimizi alıp masaya otururken Azra elimi elinden bırakmamıştı. Kızlar kendi aralarında konuşurken, gözüm yukarıya bakıp gülerek yemekhaneye giren kıza takıldı.

Dengesiz adımlar atıyor ve etrafına bakarak gülüyordu. Madde kullanmış olamazdı, değil mi?

Arkasından bir kişi daha onun gibi sendeleyerek gelirken, İpek hızla Kudretin masasından kalktı ve bir şeyler diyerek kızları yemekhaneden uzaklaştırdı. Ulan Kudret, ağzım burnum derken ne ara elinin acısını unutupta içeriye uyuşturucu soktun?

Sinirle solurken Azra bir şeylerin ters gittiğini fark etti ve elini elimin üstüne koydu.

"Ne oldu boncuğum?"

Sinirden bacağımı sallıyor ve elimde ki çatalı masaya vuruyordum. "Kudret mal sokmuş içeriye."

"Ne?"

"Iki kız girdi daha demin içeriye. Madde kullandıkları her hallerinden belliydi. İpek direk bloğa yolladı kızları fark edilmesin diye."

Azra sinirle Kudrete bakarken "Ne yapacağız?" Diye sordum.

Elvin Avlu (Azden)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin