Sehun, Lisa'nın son paylaştığı fotoğrafı görmüştü. Çok güzel bir kızdı. Fakat onunla pek konuşmuyorlardı. Sadece bir kaç kez sohbet etmişlerdi. Çünkü Sehun, Lisa'nın Jungkook ile çıktığını düşünüyordu. Aslında konuşmak için çok çabalamıştı ama ne zaman konuşmak istese genelde yanında hep Jungkook oluyordu.
Amfide ki herkes profösörü dinliyordu, Lisa hariç. Çünkü bu ders onun Sehun ile tek ortak dersiydi ve dersin başından beri sürekli Sehun'a bakıyordu. Ders bitmişti. Lisa hâlâ Sehun'a bakıyordu. Ona bakarken, Sehun'un yanına geldiğini fark etmemişti.
"Selam Lalisa" Lisa Sehun'un yanına geldiğini farkedince şaşırmıştı. Ağzından kelimeler çıkmıyordu. Konuşmak yerine kafasıyla selam verdi. Sehun konuşmaya devam etti.
"Yarın birlikte kütüphaneye gidelim" deyince Lisa şoka girdi.
"Neden?" diye sorabildi sadece.
"Profösör bizi grup yaptı, ikimizi" Lisa bir an duyduklarını sindiremedi. Ne yani Sehun ile grup mu olmuştu? Hoşlandığım çocukla ders çalışmak falan güzeldi ama ya konuşurken ağzından bişey kaçarsa ve Sehun ondan tamamen soğar diye tereddüt etti. Lisa o sırada sadece
"Peki" diyebildi. Sanki vücudunu başka biri kullanıyordu. Sehun Lisa'ya gülümsedi ve sözüne devam etti.
"Dışarı mı çıkacaksın? İstersen birlikte çıkalım?" diye sordu. Lalisa bir an cennette olduğunu düşünmeden edemedi. Lisa kafasıyla soruyu onayladı ve birlikte çıktılar.Not: Selamlar, hesabıma yeni bir kitap yayımladım, bakmanızı tavsiye ederim. Neyse iyi okumalar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnstagram- Hunlisa
Fanfictionİnstagram hayatınızı değiştirebilir mi, ya da belkide yaşam tarzınız oldu ne dersiniz?