Lisa hazırdı. Sehun'a kendini gösterecekti. Hızlıca hazırlandı. Üstüne pek önemli vermemişti. Sarı bir gömlek ve mavi bol paça pantolon gitmişti.
Fakültenin oradaki kafeye doğru ilerliyordu. Oradaydı. Bir yandan telefonu ile oynuyor bir taraftan da etrafına bakınıyordu.Tüm cesaretini topladı ve yanına gitti. Tüm vücudu titriyordu. Sehun Lisa'yı farkettiğinde gayet normal davranıyordu.
"Selam, Lalisa nasılsın? "
"Şey Sehun... "
"Bende birini bekliyordum, sen ne yapıyorsun?"
Kısa cesaretini topladı ve karşısında ki sandalyeye oturdu.
"Beklediğin kişi benim Sehun." Sehun gözlerine inanamayarak Lisa'ya baktı. Bunun bir tür şaka olduğunu düşündü. Fakat Lisa çok ciddi gözüküyordu.
"Sen ciddi misin? " dedi Sehun.
Kısa kafasını eğdi. Kendini suçlu hissediyordu. Sehun nazikçe
"Anlatacak mısın?" diye sordu. Kısa olup biten her şeyi anlattı. Ona olan hislerini xxxxxx kişisini.... her şeyi. Sehun Lisa'yı bölmeden sadece dinliyordu. Sehun ayağa kalktı. Lisa korkmuştu. Gideceğini sanıyordu. Sehun ellerini saçlarının arasından geçirdi ve Lisa'nın hiç beklemediği bir soru sordu.
"Chanyeol ile bir anlaşmanız mı var?"
Lisa, Sehun'un dediğini anlayamamıştı. Kafasını iki yana salladı.
"Hayır, buna nerden vardın ki?"
Sehun gülümsedi ve elini çenesinin altına koydu.
"Çünkü sadece seni sevdiğimi Chanyeol biliyor" dedi Sehun. Lisa Sehun'un dediğini tam olarak kavrayamamıştı.
"Üzgünüm Sehun, bir daha karşına çıkmam söz" dedi ve ayağa kalktı. Sehun gülerek Lisa'nın bileğinden tuttu ve,
"Duyduğunu kavrayamıyor musun?" diye sordu. Lisa'nın beynine o sırada jeton düşmüştü.
"Sende beni mi seviyordun?" diye sordu şaşkınca Lisa.
"Seninle arkadaş olmak çabalarımı başka birşey için kullansaydım şimdiye milyonerdim" dedi. Lisa bir anda Sehun'un boynuna sarıldı. Ayrıldığında
"Benimle çıkar mısın Sehun?" diye sordu. Sehun utançtan yüzünü kapatmıştı. Bir cevap vermemişti.
"Ben evet olarak kabul edeceğim" dedi Lisa. Sehun ise gülümsedi. Lisa'ya tekrar sımsıkı sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnstagram- Hunlisa
Fanfictionİnstagram hayatınızı değiştirebilir mi, ya da belkide yaşam tarzınız oldu ne dersiniz?