Dersler bitdi. Yanımıza Chanyeol, Taehyung ve Rose geldi.
-Cocuklarr!! Bu gün Jennie ve Hoseok nişanlandı. Bunun şerefine parti yapıyorlar. Sizi bekliyoruz.
-Tabii ki.Eve geldiyimde Bayan Byun ve Baekhyun ile karşılaşdım.
-Kızım üniversitede gün nasıldı?
-Iyidi.
-Taeyeon nasılsın?
-Iyiyim Bayan Byun.
Baekhyun'a ise bakmadım.
-Anne bu gün bir parti var. Bende gide bilirmiyim?
-Ahh Baekhyun'da öyle bir şey söylemişdi. Bence Taeyeon ve Baekhyun birlikde partiye gitsinler.
Ne kadar inkar etsemde, Baekhyun ile gidicem. Cocuklukdan beri annem ve Bayan Byun Baekhyun ile beni hep arkadaş yapmak isterdiler. Amma bu İMKANSIZ.1 saatden sonra parti. Hemen odama gidib kıyafet secdim.
Aşağı indiyimde Baekhyun'da hazırdı.
Bana karip bakdıkdan sonra onunla arabaya bindim.
Parti cok güzeldi. Baya eylendik.
Ben, Irene ve Tiffany birlikde takılıyorduk. Bu zaman yanımıza Jin geldi.
-Selam. Taeyeon dans edelimmi?
-Tabii.
Jin ile baya dans etdik. Kendimde gözleri hiss ediyordum. Mesela: Tiffany. Kız resmen bize bakıp gülüyordu. Bide Baekhyun. Oğlan resmen gözünü cekmiyordu. Bu zaman Jin bana daha da yaklaşdı.
-Taeyeon... Neden bu kadar güzelsin?
Resmen hic bir şey diye bilmemişdim. Bana daha da yakınlaşırken Jin'in yerde olduğunu gördüm. Baekhyun Jin'e cok kötü vurdu. Halada vuruyodu. Daha sonra Suho, Suga, Taemin ve Chanyeol Baekhyun'u Jin'den uzaklaşdırdı. Baekhyun hemen benim elimi tutub arabaya götürdü.
-Taeyeon ne yapıyorsun? Adam sana rahat-rahat yakınlaşıyor, sen hic bir şey yapmıyorsun-resmen bağırıyordu.
Ben hic bir şey diyemiyordum.
Baekhyun bizim eve yok, başqa yola döndü.
-Baekhyun nereye?
Beni umursamıyordu. Beni cok güzel bir eve getirdi.
-Bu gece burada kalıcaksın.
-Hayır ben evime istiyorum.
-Taeyeon... Mister Kim ile konuşdum izin verdi. Bu gece burdasın-diyib odasıma gitdi.
Bana bir oda gösterdi. Güzel yerdi amma, ben evimi istiyorum. Telefonuma mesaj geldi:
*Fany
-Taeyeon ne oldu? Nerdesin? Annen dediki Baekhyun'lasın.
-Evet. Beni evine getirdi.
-Neden ki?
-Bilmiyorum. Jin nasıl?
-Iyi diyil.
-Peki Bye Fany.
-Bye.
Bu gün olanları düşünüb uyudum.*Baekhyun
Jin'in Taeyeon'a yakınlaşdığını görüb dayanamayıb Jin'i vurdum. Taeyeon'u alıb evime getirdim. Nedense Taeyeon'un yanımda olmasını istiyordum.
Taeyeon'un odasına yakınlaşdığımda uyuduğunu gördüm. Ben daha dayanamıyorum. Yarın babama söyliyicem. Vakti geldi...