-Taeyeon iyimisin kızım?
-Diyilim.
Anneme küsüm. Bunu nasıl kabul eder?
-Baekhyun cok endişelenmişdi.
Ciddenmi? Meraklı geldi. Amma bunu göstermiyicem.
-Neden ki?
-Taeyeon Baekhyun seni seviyor.
-Sevmesin. Şimdi nolursun beni yalnız burak.
Annem odadan cıkdı. Ben ise Baekhyun'u düşünüyordum.*Baekhyun:
Klübe gitdim. Biraz kendime gelmeliyim. Taeyeon beni hic sevmiyor. Ben napıyım? Evlenmiyimmi? Böylece bırakıyımmı? Hayır. Sen benimsin Kim Taeyeon.
Burada bir kızla tanışdım. Hic beyenmedim. Cok kötü biriydi. Amma, şu anda niyese Taeyeon'a acı cekdirmek istiyordum. Benim kalbim şimdi nasıl ağlıyorsa, onunkinide ağlatmaq istiyorum.
O kızla birlikde eve geldim. Taeyeon iniyordu...*Taeyeon:
Baekhyun'un gercekden seve bileceğini düşündüm. Aşağı indim. Baekhyun bir kadına sarılmışdı.
-Ouu Taeyeon hanım uyandızmı?
-Baekhyun bu kim?-Bayan Byun
-Bu günki arkadaşım. Aa sen hic endişelenme Taeyeon. Evlendikde az olucaq böyle şey.
Kalbim cok pis ağrıyordu. Kim buna katlanırki?
Hemence evden cıkdım. Evime istiyorum. Tüm bu işlerden uzak olmaq istiyorum.*Baekhyun
Taeyeon'un nasıl kötü olduğunu görüyordum. Bunu yapıcam. Ona bu acıyı cekdiricem. Taeyeon gitdi. Bende onunla gitmek istiyorum amma, yapamam...
-Baekhyun bu ne demek?!
-Ne?
-Oğlum kız bundan sonra seninle evlenirmi?
-Evlenir.*Taeyeon
Bu gün annem ve babamın yüzüne bakmadan üniversiteye gitdim. Her şeyi Tiffany biliyordu. Bana ne kadar şey söylesede bu konuyu kapatmak istiyorum. Baekhyun'da geldi. Ona bakmıyordum. Yanımda oturdu. Ikimizde konuşmuyorduk. Ders zamanı öğretmen cabuk geleceyini söyleyib gitdi.
-Taeyeon nasılsın?
Yüzsüz ya.
-Taeyeon konuşmuyacakmısın?
-Hayır.
-Taeyeon onsuzda nikah masasına oturduğumuz zaman yüzüme bakıcaksın.
Eşşek sıpası ya.
Dersler bitdi. Kendimi eve atdım. Odama gitdim. Tüm gün cıkmadım. Byun ailesi bizdeydi. O yüzden onlara sürpriz yapıcam.
Klübe gitmeyi karara aldım.Böyle iyi gözüküyorum.
Aşağı indiyimde herkes bana cok karip bakdı.
-Taeyeon..
-Ben cıkıyorum.
-Bu saate? Böylemi? Evde olsay...
-Hayır.
Evden cıkdım. Camdan bana sinirli bakan Baekhyun'u gördüm.
Jin, Tiffany ve Mark geldi. Hepimiz Mark'ın arabasıyla gitdik.
Bu gün cok eylenecem...