3

6 0 0
                                    

Yabancı bir yataqda uyandım. Evimi istiyorummmm...
Odadan cıkdım. Annem, babam, Bayan Byun, Mister Byun, Baekbeom ve Baekhyun oradaydı.
-Taeyeon uyandınmı kızım?
-Evet anne. Siz neden burdasız?
-Taeyeon. Ben sana bir şey söyliycem. 13 yıl önce senin ve Baekhyun'un 6 yaşı olanda....

*13 yıl önce:
Kostyumlu biri kapını acıp odaya girdi.
-Mister Byun bu ne sürpriz?
-Evet Mister Kim. Size bir teklifim var.
-Sizi dinliyorum.
Bayan Byun. Korenin popüler şirketi "Byun holding" rehberi.
Mister Kim "Kim holding" şirketinin rehberi. Her ikisi işinde başarıdılar.
-Mister Kim sizin son işi almanız sizin cok iyi bir biznesmen olduğunuzu kanıtlıyor. Ben bura Taeyeon kızınız icin geldim.
-Taeyeon?
-Kontrakt. Baekhyun ve Taeyeon'un gelecekde evlenmesi. Bu iki şirket icin iyi olucaq.
-Iyi olur amma,belke Taeyeon bunu istemese.
-O zaman şirketlerimiz batıcak. Arkadaşlığımızda.

*Şimdi:
-Taeyeon baban ve Mister Byun kontrakt imzalamış.
-Evet?
-Sen ve .... Baekhyun evlenmelisiz.
İnanamıyorum. Olamaz. Yani, babam bunu yapamaz.
-Şakamı bu? Gizli kamera nerede?
-Taeyeon kızım şaka diy...
-Hayır! HAYIR yaa! Bu olamaz! İstemiyorum ben.
-Taeyeon sen istesende, istemesende evleneceksiz-babam.
-Baba... sen beni sevmiyormusun? Hani sen beni koruyucakdın?
-Taeyeon...
-Yeterrr
Evden ayrıldım. Bilmiyorum nereye gitdiyimi amma, gidiyorum. Uzaklara istiyorum. Resmen beni bir şirket icin satmışlar. Bu olamaz. Ben nefret ediyorum ona. Qıcıq....
Karşımda bir araba durdu. Baekbeom...
-Taeyeon..
-Baekbeom abi..
-Taeyeon eve geri dön. Bak dinle..
-Neyi dinliycem ya? NEYI?
-Taeyeon arabaya bin. Seni koruyucam.
Arabaya bindim. Baekbeom abi hep iyi biriydi. Cocuklukdan beri onunla iyi anlaşırdıq.
Eve geldik.
-Taeyeon..
-Baba Taeyeon evlenmek istemiyor-Baekbeom.
-Oğlum o senin işin diyil.
-Amma...
-Hayır.
-Ben istemiyorum. Hem Baekhyun'da istemiyor. Dimi Baekhyun?
Herkes Baekhyun'a bakıyordu. Bana üzgün bakdı.
-Anne düyün nerde olucaq?-Baekhyun.
Dünyam yıkıldı. Bu kadar yıl bir-birimize qıcıq beslediyimiz Baekhyun evlenmekmi istiyor?
-Bak kızım Baekhyun seni seviyor-Annem.
-Hayır! Sevmiyo! SEVMIYORUM!-Bağırıyordum. Cıldırıcaqdım. Bu anda kendimi kaybetdim. Kendimi yerde buldum...

*Baekhyun
Benim bu kontraktdan haberim vardı. Yıllarca qıcıq gibi görünsekde Taeyeon'u seviyordum. Amma hic zaman hislerimi söylememişdim.
Ben dayana bilmeyib babama Taeyeon'a doğrunu demeyi söyledim. Bunu hicde iyi karşılamadı. Biliyordum... beni sevmediyini biliyordum. Bu zaman Taeyeon bayıldı.
-Taeyeon!-koşarak yanına geldim. Her şey yapıyordum amma, uyanmıyor.. Napacağımı bilmiyorum. Acaib bir hiss. Hemen Taeyeon'u kucağıma alıb odama götürdüm. Daha sonra evden cıkdım...

Zorlu AşkМесто, где живут истории. Откройте их для себя