... To byłam w dobrym humorze dlatego że jutro są wakacje. Cieszyła się bardzo planowałam jutro spotkanie ja niko i Sylwuś.
Gdy byłam już w szkole to poszliśmy całą klasą na hale gimnastyczną bo był apel p. Dyra XD ogłosiła że zaczynają się wakacje potem wynagrodzi paru uczniów co brali udział w konkursach i po apelu poszliśmy do klasy po świadectwa i pożegnać naszą kochaną Panią Martę (pani od Polaka i wychowawczyni). Gdy pozegnalismy się wszyscy i poszliśmy do domu to już nie mogłam się doczekać kolejnego dnia dobra *gdy wrucilam że szkoły* poszłam z moim slodziutki pieskiem na spocer pobiegać i się pobawić zrobiłam sobie z nim zdjęcieTroszkę się przestraszył po w oddali był większy pies dlatego zrobił taką minę XD on jest taki sweet bawię się z nim codziennie dbam o niego jak o swojego syna.
Była godz 18 zaprowadził go do klatki on poszedł spać i ja poszłam do domu spać.Następnego dnia spotkaliśmy się we trójkę pod sklepem gdy się smialismy i gadaliśmy to nasz humor musiał popsuć jeden osobnik 😠bronis sylwek wtedy się wściekli już chciał go pobić ale ja go złapała za rękę i powiedziałam sylwek nie zostaw go, zostaw tego debila.
Sylwek ochloń proszę cię nie bij się z nim bo jeszcze się poskarzy debil mamusi i będziemy mieć kłopoty. Poszliśmy dalej żeby sylwek go nie pobił i tak już był trochę zraniony i wystarczyło mu to.
---------------------------------------------------
Sorry ze taki krótki sorry za błędy a i mam pytanie czy ktoś ma pomysł na książkę z komentarzami tylko nie rysunki bo ja nie umiem rysować mam za to bardzo fajną miłą koleżeńską przyjaciółkę w klasie niko która rysoje dla mnie więc tak jak wspomniałem już wcześniej w którymś rozdziale niko to mój autor wszystkich rysonkow nawet okładka to jej dzieło niko mi bardzo pomaga jest warta przyjaźni. To chyba tyle bayo.
CZYTASZ
,,Bójka chłopaków''
ActionW szkole dwóch chłopaków pobiło się o pewną dziewczynę która miała na imię Alex. Wszyscy ją lubili dwóch chłopaków się w niej zakochało i się pobili następnego dnia Alex wymyśliła zawody kto wygra te zawody to zostanę jego dziewczyną powiedziała. ...