Rozdział 5

15 4 0
                                    

Dzisiaj dzień kobiet ciekawe co chłopaki nam kupili?? Gdy zadzwonił dzwonek na lekcje to weszliśmy do klasy odziwo chłopaków nie było trochę się zdziwilismy ale u siedlismy do ławek i zaczął się Polski z Panią Martą. (nasza pani od Polaka) gdy do klasy weszli chłopcy to podeszli do każdej dziewczyny i powiedzieli hurkiem wszystkiego najlepszego z okazji dna dziewczyn i każdej na ławkę dali...

Tak niestety dali po 1 groszu dla każdej dziewczyny bylysmy zaskoczone i trochę smutne ale potem sylwek przyniósł wielką siatkę i powiedział, że mamy sb wybrać po jednej zapakowane paczce,nie wiadomo co tam mogło być bo nie było nic widać było ładnie zapakowane gdy rozpakowalysmy to w środku był pompon i 3 cukierki. Nie bylysmy zachwycone ale nie bylysmy smutne bo jak na chłopaków to nawet się troszkę postarali lepiej niż w tamtym roku. Gdy skończyły się wszystkie lekcje to poszliśmy do domów.Gdy wróciłam do domu to wyszłam z psem na spacer wrucilam o godz 18 zjadłam kolacje i odpowiedziałam wszystko mamie i tacie jakie dziś miałam wrażenia w szkole zadawali pytania a ja odpowiadała potem poszłam spać gdy wstałam następnego dnia...
---------------------------------------------------
Przepraszam że zostawiam was w niepewności ale następny rozdział jak będę miała czas napisać i jak będę miała pomysł na następne rozdziały. Myślę że sie podoba Sorrki za błędy, możecie pisać w komentarzach i bayo.

,,Bójka chłopaków''Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz