18

3.3K 104 0
                                    

Am ajuns in clasa cam ultimii si nu am prins loc decat eu in fata lui, el in spatele meu, nu unul langa altul, eu am lasat botul in jos, dar el a zis:

-Lasa baby, zi mersi ca suntem in aceeasi clasa. a spus pentru a ma impaca si apoi mi-a dat parul intr-o parte si m-a pupat pe gat.

Prima zi a fost ok, dupa terminarea facultatii, ne-am dus in parcare si cand sa ne urcam in masina o voce striga:

-Markk!

-Fabritio?! apoi s-au luat in brate. Fabi ea e iubita mea, Julieta. a zis apoi baiatul acela mi-a luat mana si a pupat-o uitandu-se in ochii mei, dar Mark mi-a impins mana si a zis: Fabi ai grija ca te frigi.

-Frate veniti in seara asta la petrecerea mea, la mine acasa, ce ziceti? zice Fabi entuziasmat.

-Da, frate, venim. zice Mark pe un ton plictisit.

Apoi cei doi si-au luat la reverede si noi ne-am urat in masina.

-Nu prea am cine stie ce chef de petrecere. am zis eu.

-Vai doamne, cand te-am cunoscut nu erai asa plicticoasa. Mergi ca asa zic eu. a zis apoi mi-a ranjit cu toti dintii.

Am mers acasa la mine si ne-am uitat la un film, apoi am pornit boxa si am dansat. Seara s-a lasat si era timpul pentru petrecere. Mi-am luat o rochie de piele, negra, super sexy si decoltata, niste tocuri negre de catifea si o gecuta de piele.

-Mama ce decolteu ai nebuno. a zis apoi m-a pipait pe sani.

-Pai sa nu-mi zici mie ca-s plicticoasa. apoi m-am uitat la el cu o privire perversa.

-Eu zic sa nu dai startul unui joc pe care nu-l poti duce. a spus si apoi mi-a facut cu ochiul.

-Ba uite ca dau. Aduna-ti toate fortele! am zis apoi mi-a muscat buza de jos.

Am ajuns la casa lui Fabi, unde se tineam petrecerea. Cum am intrat Fabi a venit direct la noi si a zis:

-Bun venit, hai dracu' la o tigara. a zis el si ne-a dus la o masa unde erau vreo 15 persoane. Dupa cum il bine stiti, el este Mark, iar aceasta bomboana apetisanta este Julieta.

-Hei! am zis apoi am zambit catre toata lumea, insa cateva fete s-au incruntat.

Mi-am dat jos geaca de piele si Fabi a zis "Uuu" apropindu-se de mine, insa eu l-am evitat si m-am asezat jos. Am vazut acolo o soscata care radea cu gura pana la urechi cu Mark si eu m-am bagat peste ei.

Julieta -Buna, cum te numesti gagico? am zis eu catre fata aia uitandu-ma la ea cu venin in privire.

Sara -Sara, incantata de cunostiinta, tu esti Julieta nu?

Julieta -Da scumpo, iubita lui Mark. am zis zambind, iar apoi am sorbint o gura de tequila.

Sara -Eu si Mark am fost impreuna in liceu.

Mark -Mai tine-ti gura! spune Mark iar apoi o privese aspru.

Julieta -Mde ce? zic eu confuza.

Sara -Pai nu stiu, am fost impreuna cam din clasa a9a pana in la sfarsitul lui a11a cand m-am mutat in Spania, altfel cred ca eram impreuna si acum.

Julieta -Mai sa fie... am zis eu razand.

Mark -Abtine-te. a zis Mark catre roscata.

Sara -Doamne, dar doar vorbim ca intre fete, tatuajul l-ai vazut?

Julieta -Ce tatuaj?

Sara-Voi nu ati facut sex?

Mark -Mi l-am scos Sara.

Sara -Deci nu ma mai iubesti? a zis apoi a inceput sa rada ca ultima proasta, iar eu si Mark o priveam seriosi.

Julieta -Mbine daca asa sta treaba. am zis uitandu-ma urat la Mark. Tipule baga Sexy Back Deeper Version.

Stapanul,MARK🔞 (Finalizata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum