33

2.7K 85 0
                                    

-Ca? De ce taci Mark?

-Te iubesc, ok? a zis el apoi eu m-am aruncat peste el si l-am sarutat.

Dupa am mancat si dupa m-am hotarat sa-l las acasa pe Mark si sa merg cu Bella la mall, ca intre fete. Ne-am asezat si am inceput sa discutam.

-Nu tii se pare ciudat cum s-a comportat Sara? Toata indiferenta aia falsa...?

-Ascunde ceva, am auzit-o spunand... zice Bella apoi tace si se uita in jos.

-Ce a zis Bella?

-Ca vrea sa ti-o coaca... ca nu lasa lucrurile asa... ea niciodata nu e indiferenta...

-Ar trebui sa stau cu ochii in 4?

-Da, eu asa zic, de obicei reuseste sa fraiereasca oamenii, sa ii faca sa creada ce vrea ea...intelegi?

-Da, ce proasta e... poate o bat o data!

-Nu fi absurda, nu violenta e solutia.

-Dar vreau sa fiu linistita, sa ma lase in pace...

-Omg, nu intoarce capul! zice Bella uimita urmarind pe cineva cu privirea.

-Cine e Bella, zi-mi repede!

-Fabi cu un baiat.

-Aa! Pai hai la ei. am zis apoi m-am ridicat si m-am dus la masa lor.

Fabi m-a vazut si s-a uitat dezgustat la mine dandu-si ochii peste cap, iar celalalt, prietenul lui Fabi m-a analizat din cap pana in picioare, apoi mi-a zambit. Era al dracu' de frumos!

Julieta -Buna Fabi! am zis asezandu-ma langa el.

Fabi -Ce vrei Julieta? Zi si du-te de aici.

Julieta -De ce te comporti asa?

Prietenul lui Fabi -Stai langa mine ca nu ma supar! a zis acesta si mi-a facut cu ochiul, eu m-am asezat langa el, apoi si-a pus mana in jurul gatului meu privindu-ma in ochi, iar apoi la buzele mele, cel mai sexy gest, eu m-am emotionat putin si nu m-am mai uitat in ochii lui.

Fabi -Damian, crede-ma ca nu vrei sa te incurci cu curve ca asta, iti ingreunezi viata degeaba...

Julieta -N-am sa iti inteleg niciodata comportamentul! am zis cu lacrimini in ochi.

Fabi -Adica uiti ce s-a intamplat sau cum?

Julieta -Nu, dar incep sa-mi dau seama ca nu te cunosc, jur.

Damian( Prietenul lui Mark) -Hai ma gata cu dramatismele astea, ce prajiturica vrei pisi sa papi? zice el spre mine.

Julieta -Julieta, nu pisi! zic eu dandu-i mana de pe gatul meu, cazandu-i pe mijlocul meu. Bai termina cu atingerile astea!

Damian -Bine bai! a zis el razand. apoi isi ia mana.

Julieta -Fabi, uita-te putin la mine... zic eu luandu-i mana in mainile mele.

Fabi -Ce pula mea te joci cu mine? zice ridicand tonul la mine si tragandu-si mana. Esti cu Mark, de ce ma iei de mana?

Stapanul,MARK🔞 (Finalizata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum