Ариес (Ж) х Варго (М)

35 2 1
                                    

**Г.Т Ариес**

Здравейте. Аз съм Ариес и съм на 17 години, излизам с едно момче - Варго, който е на 19 - заедно сме почти от 2 години вече. Невероятно нали?!
Варго е много мил, грижи се за мен, но забелязах, че се опитва да ме отбягва тези дни. Дали не си е намерил друга?! Не не говорим за Варго, той не би направил нещо такова. Нали?!
Подозренията ми станаха по-големи, когато сестрата на Варго, Скорпио ми каза, че той е излязал с някакво момиче през 12 ч. вечерта. (От зодиака живеем в едно имение, но сме разделени по роднински връзки. Следователно аз съм 2мата ми братя - Джемини и Либра)

Една вечер реших да изчакам Варго в общата част на имението.
Той се прибра в 19ч. И носеше някаква картонена кутия, на която беше нарисувано сърце.

- Къде беше и какво е това?
- Ами аз бях навън, Ариес. Нищо повече.
- А какво е това сърце там? Да не би да си имаш друга, а?! Коя е мършата, с която ми изневеряваш? Поне ми кажи да знам коя е тази.
- Ариес казах ти, че няма никоя друга освен теб.
- Да бе и това сърце сигурно Пискес (момче)  ти го даде.
- Това сърце не е за мен.
- Как така не е за теб?!
- Ми така. Не е за мен. Има едно момиче, което иска да признае на Джемини и ме помоли за помощ.
-  Тя можеше да попита и мен.
- Скъпа моя Ариес всички знаем, че си твърде териториална.
- Е не съм чак толкова зле..... Та да се върнем на темата. Щом не ми изневеряваш защо ме отбягваш?
- Отбягвам? Не съм те отбягвал.  Просто бях зает с проект и състезание.
- Доообре. Лека нощ тогава. - отидох до него и го целунах леко по устните. Той остави кутията на земята и обви ръцете си около талията ми и задълбочи целувката.
- А какво ще кажеш да дойдеш в моята стая тази вечер?
- Може.
След тази моя дума той ме взе на ръце като не отделяше устните ни.
Моля не вземайте това погрешно. Аз и Варго не правим нищо освен да си легнем и да спим на едно легло, НИЩО ПОВЕЧЕ. Аз му бях казала, че имам нещо като желание да дам девствеността си на съпруга ми. С няколко думи няма да спя с нито един мъж докато не се омъжим. И наистина съм благодарна, че той ме разбира и не се опитва да ме разубеди, а напротив подкрепяме повече. Има моменти, в които той ме влудява и просто искам да му се нахвърля.

На другата сутрин се бяхме събрали всички в кухнята и Лео (момиче) каза нещо, което ме озадачи.

- Е Варго, какво стана с онова момиче дето те сваляше?
- Значи ме излъга снощи, а? - ядосах се аз. Това, което обаче ме изненада и донякъде зарадва, е че Варго остана напълно спокоен и не промени изражението си.
- Лео разбрала си погрешно. Момичето не сваля мен, а Джемини. Аз просто се опитах да помогна.
- Тогава значи не си ме излъгал? - аз
- Не съм.
- Радвам се.
- Обаче знаете ли какво забелязах? - обади се Саджитариус. - Когато Варго лъже няма никакви признаци, че е лъжа.
- Талант. - Лео
- Сериозна съм. Виждала съм го да лъже. Все едно, че говори абсолютната истина. - Саджитариус

Като се замисля наистина е така. Трудно се разбира дали той те лъже или не. И без това не показва много чувства, когато има много хора. Почти всички изражения са му еднакви, когато сме на публично място. Дори в момента е неразгадаем. Винаги съм искала да разбера, какво си мисли.
.....
.....
.....
.....




ТОВА ОЗНАЧАВА, ЧЕ МОЖЕ НАИСТИНА ДА СИ ИМА ДРУГА!!! ДАЛИ МЕ ЛЪЖЕ В МОМЕНТА?!




**ако искате да разберете повече за тази история, моля кажете (пишете) ми**

Zodiac one shots Where stories live. Discover now