Tiffany "ben de atlayacağım" herkez her bir ağızdan "hayır!!!",diye bağırdılar ama Tiffany hemen atladı.Onu tutayım diyen Smith'de düştü.Thomas ,Candace ve Teddy kalmıştı. Ama Teddy'ide kaybettik yani oda atladı. Arkasında Candace ve Thomas atladı.Gabe 'yi buldular.Ama delik herkes atladıktan sonra kapandı. Göz gözü görmüyordu,karanlıktı.Teddy baygındı,Gabe şaşkındı. Birden "hırrrrrrrr"diye bir ses duyuldu.herkez koşarak kaçtı ama 6 kişi resmen zincir oluşturmuş koşuyorlardı (el ele tutuştukları için). Sonra herkezin kafası duvara çarptı yolun sonuna gelmişlerdi.Canavar Tiffany'i aldı. Ağzına koyarken Teddy canavarın ayağına bastı Teddy'ide aldı. Smith duvardan çıkış kapısı arıyordu. Eli bir yere takıldı. Tutup çekti içinde bir kılıç vardı. Canavara saldırmaya başladı. Zaten canavarın zayıf noktası buydu. Canavarın göğsüne kılıcı sapladığında iğrenç yeşil bir sıvı aktı. Kızlarda bu sıvının içindeydiler. Smith kılıcı bulduğu yerde çıkış kapısı aradı.Smith çekmecenin dibinde küçük bir düğme bulmuştu. Bu tuşa bastı. 5 tane koca delik oluşmuş buradan su akıyordu. Kocaman delik olduğu için Candace ve diğer arkadaşlarının dizlerine kadar su dolmuştu. Buradan nasıl kaçacaklarını düşünüyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKULU MACERA
AdventureBu benim ilk hikayem beğenirseniz sevinirim yorumlarınız benim için değerlidir