Candace " Smith sen buralarda bir yerde kılıç bulmuştun o düğmeye bastın her yer su oldu soğuk bir su şimdi boğulmak üzereyiz, arkadaşlar sizi seviyorum, ilk arkadaşlarımsınız ölürken beraberiz ,teşekkür ederim." Smith"Candace haklısın kılıç bulduğum yere bakıcam belki kapı bulunur". Smith dalmış bir şey bulamadan geri çıkmıştı. Thomas " arkadaşlar yukarı bakın bir tavan penceresi su yükselirse yüzerek tavan penceresine ulaşırız". Tiffany "oleyyyyyyy buradan kurtulacağız". Teddy"hadi yüzün bayağı yükseldi su". Gabe"çabuk olun su daha fazla yükselmeden". Ve pencereyi açıp yukarı çıktılar,ama sokak yoktu bir odada birkaç eşya vardı su, ekmek, bisküvi, meyve suyu, vardı. Herkes birer tane aldı. Yemeye başladılar,ama bir sorun vardı. Kim koymuş olabilirki bunları? Candace, Teddy, Thomas,Smith, Tiffanny ve Gabe ep beraber "ohaaa"diye bağırdılar çünkü önlerinde resmen bir cennet bahçesinden bir köşe vardı. Herkez elindekileri bırakıp koşmaya başladılar."Dang"kafasını çarpan yere düştü. Bayılmışlardı.3 adam geldi 2 şer2 şer çocukları kapıp götürdüler. Uyandıklarında yine aynı sokaktalardı hemen koşa koşa ailelerin yanına gittiler ama kim onlara böyle bir iyilik yapmış olabilirki kim? Candace annesi ve babasından özürdiledi. Koşarak odasına çıkıp uyudu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKULU MACERA
AdventureBu benim ilk hikayem beğenirseniz sevinirim yorumlarınız benim için değerlidir