1

19 3 0
                                    

"Son zamanların en çok aranılan hırsızı hala bulunamadı. Uzman ekipler , en son soyduğu saygın ailelerden olan Ugan şirketinin sahibi Adrian Alberto Caden'ın şirketinde ve evinde yapılan aramaların sonucunda da bir bilgiye ulaşamadı."

Güvenlik kamerasındaki büyütülmüş resimlerini görünce derin bir nefes alıp televizyonu kapattım. Bu yaptığı saçmalıktı. Hırkama iyice sarılıp koltuğa uzandım. Komidinde duran resmimizi alıp yüz hatlarını belki de binlerce kez inceledim.

Onu son görüşüm bundan 3 ay önceydi. Büyük soygundan sonra bir kafede buluşup bana o büyük teklifi yapmış ancak ben cesaret edememiştim.

Flashback

"Bunu sana ödetecekler." Arkasına yaslanıp gözlerini devirdi.

"Ya , bu da benim çok umurumdaydı."

"Saçmalıyorsun. Bu yaptığın büyük bir hataydı."

"Sana bunun umurumda olmadığını söyledim."

Sinirleniyordum. Sonunu düşünmeden bir yola çıkmış fakat yolun sonunda bozguna uğramıştık. Söylediği şeye dikkat vererek masayı ittirdim ve çantama uzandım ancak o buna izin vermeden beni bileğimden tutarak yerime geri oturttu.

"Benimle gelmeni istiyorum." Kaşlarımı kaldırıp ne olduğunu sorguladım.

"Nereye? Sen neyden bahsediyorsun?" Sesli bir nefes verip yan masadaki kişilerin bize dönmesini sağladı. Ancak onlara attığı korkutucu bakış tabii her zamanki gibi etkili olmuştu.

"Beni burada yakalayacaklar. Benimle gel onları atlatabiliriz biliyorsun."

Korkuyordum. Bu çok büyük bir istekti ve ne yapacağımı bilmiyordum.

"Bana zaman vermen gerek."

İlk önce eli yumruk şeklini aldı daha sonra o yumruk masaya geçerek yerimden zıplamama sebep oldu.

"Tanrım sormam hataydı. Senin gibi korkak birisi hiçbir şey yapamaz zaten."

Masadan kalkıp gitmesi o kadar hızlı oldu ki ne olduğunu anlayamadan masada tek başıma kalıverdim.

/////////

Biliyorum kısa ancak bölümler flashbackli olacağı için bir bölüme iki ve ya 3 FB eklemek istemiyorum

Okuyan olursa yazacağım

Tşklr gelecekteki okuyucularım sizi seviyorum

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 14, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Stand And Deliver || A.IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin