KOMŞUM BİR BAĞIMLI .

1.8K 34 4
                                    

 

Yatağımda gine bir oyana bir buyana dönüp göt büyütüyordum . Yarın okullar acılıyordu moralim o kadar bozuktu ki cidden . Ve ben bu sene lise 1 'e geciyordum . İstedğim bölümün olduğu liseyi kazanmıştım , ama yeni ortam olması filan beni acaip geriyordu . ! 

Telefonumun mesaj sesiyle yatağımın yanındaki masamdan telefonumu elime alıp kilidi kaydırdım . 

'' BALİ KOKULUM ''Kişisinden bir mesaj . 

Mesajı acıp okuduktan sonra '' 10 dkkaya geliyorum bekle . '' yazıp yolladım . 

Duru dışarıda takılalım diye mesaj atmıştı . Yatağımdan kalkıp dolabımın karşısına gectim . Hava hafif esintiliydi , zaten akşam olmuş hava kararmıştı . Bu arada Duru kuzenim . En iyi anlaştığım kuzenim hatta . Herşeyimide bilir . Candır yanee . Evlerimiz yanayana aslında aynı binada oluyoruz ama kapılarımız farklı taraflarda . Neyse çok sikimsonik bir durum ondan uzatmıyorum SD:A:DS:

Dolabımdan siyah pantolomu ve koyu sarı asker desenli yakalı lacos tsortumu cıkarıp üzerime gecirdim . Siyaz düz adidas ayakkabılarımıda elime aldıktan sonra odamdan cıktım . Sacım zaten topuzdu o haliyle bıraktım . Bir elimde telefonum bir elimde ayakkabım salona geldiğimde annem bakışlarıyla beni bir süzüp sorarcasına baktı . 

- '' nereye Masal ? '' 

- '' Duruyla kapıda oturucaz annecim telefonum acık ararsın hadi kaçtım . ''

Diyip kapıyı kapattım . Kapının önünde ayakkbılarımı giydikten sonra adımlarımı bizim ara sokağa cevirdim . Cevirdim cevirmesinede cevirmemle sacımın yabanice tutulup cekilmesi bir oldu . 

- '' NE OLUYOR AMINAKOYIM ! '' 

dememle abimin kahverengi gözleriyle karsılastım . 

Bana öldürücü bakışlar atarken sırırttım . Şöyle bir birbrimizi süzdükten sonra - ABİM BUGÜN BAYA YAKIŞIKLI OLMUŞ BU ARADA sadsdsda - abim bakışlarıyla '' nereye ? '' sorusunu bana yöneltti . 

- '' Duruyla kapıda oturcaz abicim sacımıda alım şöyle . '' 

Diyip sacımıda cektikten sonra , sırırttım . 

- '' Gec kalırsan - ''

- '' taam kısa kes canım kactım ben '' 

diyip adımlarımı ara sokağa tekrar cevirdim . 

Markeitn önünden gecerken  Hakan abiye selam verip arka sokağa döndüm . 

Mahallemizde herkez birbrinizi tanırdı nerdeyse . benide çok severlerdi sağolsun sddsda

Duruların kapıda onu görünce gülümseyip yanına gittim . Sarılınca ayı gibi güldük ve yere çöktük . 

- '' Kızım sana bomba bir habeirm var ! '''

Duru'nun neşeli sesiyle meraklı bakışlarımı ona yönelttim . 

- '' ne oldu gine hamına ? ''

- '' Kızım ani şu ev varya . ''

Eliyle gösterdiği yere döndüm . Tam karşı evimizdi bizim evin hızasında en son ki camı gösteriyordu . 

- '' Ee ne olmuş ? ''

- '' Ordakilerin çocuğu , uyuşturucu bağımlısıymış hemde satıcı amınakoyım ! ''

Duru'nun söyledikleriyle ağzım '' o '' şeklini alırken şaşkınlıkla ona bakıyordum . 

O evden kimse görünmezdi pek  , zaten bir ordakilerle konuşmazdık fazla . 

Komşum Bir BağımlıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin