ÇOCUK

593 27 6
                                    

- '' Evet cocuklar bunu burdan alıp X değerinin yanına yerleştiriyoruz . Böylece x'in değerini buluyoruz . ''

Evet matematik dersindeyiz , ve klasik x 'in eşini buluyoruz . Ya amk 9 . senemdeyim hala şu x değerinin gittiğini kabullenemedi var mı böyle bişey ? anla artık gitti o yok ! 

Çıkışa son iki ders kalmıştı . Kızlarla  konuştuklarımızdan beri kafamda sürekli sevgili komşum dönüp duruyordu ! Aynı okulda olmamız şanssızlığımın zirvesi sanırım ! 

O gece onu gördüğümde cidden etkisi altında kalmıştım . Bu biraz garipti evet ama istemsizce olmuştu gercekten . Onun bir bağımlı olduğunu aklımdan cıkarmamaya calışıyor kendime gelmeye calışıyordum . Başarılı olduğum zamanlar çok olsada aklımdan gine cıkmıyordu . 

En büyük korkularımdan biri ise okulda karşılaşmamız . O gece beni nerdeyse çıplak görmüştü ! 

Rezillik ! 

 Allahım o  gözler , nasıl o kadar karanlık gözükebilirdi aklım almıyor hala . O kadar mükemmel bir karanlık barındırıyor ki resmen . Her hali acaip karizmatik ve ne kadar düşünmek istemesemde sexsi duruyordu . 

Duru ; haklıydı çocuk resmen karizma sıçıyor ! 

- '' Evet cocuklar bun...''

Hocanın lafını bölen zilin sesiyle herkez yerinden kalkıp dısarı cıkmaya basladı . 

Buse ve Burcu'da bize doğru dönünce bakışlarımla onları izledim . 

- '' Çıkışta napıyorsunuz kızlar ? '' diye bir soru yöneltti Ezgi . 

- '' Annemin yanına gidiyorum . '' diye cevapladı Buse . 

- '' Boşum valla . '' diye de atladı Burcu . 

Bakışlar bana döndüğünde , gülümsedim . 

- '' Boşum . '' 

- '' SÜPER O ZAMAN BİRYERLERE GİDELİM . '' Diye heyecanla konuştu Ezgi . 

Bu haline gülümsemeden edemedim . 

- '' bensiz eğlenin ırıspılar ! '' diye sitem eden Buse'ye döndük . 

Bu haline güldük . 

- '' Ayy tripte atarmışşş ! '' diyip kollarını Buse'ye dolayan Burcu'ya hepimiz güldük . 

- '' Şaka yapıyorum lağn gidin siz . '' 

- '' Tamam o zaman gidiyormuyuz ? '' 

Ezgi'nin sorusu üzerine ; atıldım . 

- '' Ben bir abimi arasam iyi olabilir , annem bugün gec gelicek eve ona sormam gerek . ''  

Hepsi onaylarca baktığında telefonu cebimden cıkarıp ''  BATUBERBER '' ismini bulup kulağıma telefonu götürdüm . 

ABİM ONA BATUBERBER DEMEMDEN NEFRET ETSEDE BEN ÇOK HAPPY OLUYORUM ARKDŞLR ^^ 

- '' Ne var lan ? '' abimin sesiyle nefesimi üfledim . 

- '' Hayvan , neyse uzatmıycam çıkışta arkadaşlarımla bişeyler yapabilirmiyim ? '' Kızlar aralarında söylediklerime kıkırdadılar . 

- '' Kimmiş bu arkadaslar , ne yapıyormuşsunuz , nereye gidiyorsunuz ? '' Abimin soruları üzerine göz devirdim . 

- '' Of abi ya , gidim mi gitmim mi ? '' 

- '' şaka yapıyorum mal , git ne bok yiyorsan ye ama gec kalma . ''  gülümsediğimde kızlarda izin verdiğini anlayıp sırıtttılar . 

Komşum Bir BağımlıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin