ORANGUTAN KILIKLI

625 22 4
                                    

Medya ; BAHADIR . 

- ''  MASAL KALKICAKMISIN ? ''

- '' GÖTÜNÜ DEVİRMEDE KALK HADİ ! ''

- '' YA AĞZINA SIÇTIĞIM GEC KALICAKSIN . '' 

- '' YAV SENİN BEYNİNE SOKIM . '' 

Abimin sesiyle gözlerimi kırpıştırdım . 

- '' ses qes uza '' 

Dediklerimden pişman olmam saniye almamıştı çünkü kafama koca bir yastık inmişti . 

- '' BACAĞINA SICICAM HE KALK LAN ! ''

- '' Of taam be '' 

Anırdıktan sonra , yataktan yavasca kalktım , masamın üstündeki tokayla sacımı topladıktan sonra odamdan cıktım .  Abim ve benim odam aynı kattaydı . Odalarımızın tam karşısında da banyo filan vardı . Adımlarımı , banyoya yönelttiğimde gözümün biri acık biri kapalıydı . 

Banyo'da rütun işlerimi hallettikten sonra , odaya geri döndüm . 

Dolaptan okul kıyafetlerimi cıkarıp yatağımın üzerine bıraktım .  Formamız güzeldi aslında ; gri bir etek ve beyaz gömlek . Eteğin boyu herne kadar kıçımı zor kapasada formamı sevmiştim . 

Okul formamı üzerime gecirdikten sonra , düz olan saclarımı sağa yatırıp acık bıraktım . Makyaj sevmeyen bir varlık olarak hazırdım . Cantamı da elime aldıktan sonra odamdan cıktım . 

- '' Günaydın ! '' 

Anneme selam verdikten sonra , ağzıma bir salata atıp kapıdaki abime döndüm . 

- '' Geliyorum . '' 

Annemin yanağına öpücük bıraktıktan sonra beyaz nike aır max ayakkabılarımı ayağıma gecirdim . Cantamıda omzuma attıktan sonra kapıdan cıktım . 

- '' Beni sen mi bırakıyorsun canısı ? '' 

Abim '' malmısın ? '' bakışları atarken cevabı almıştım . 

- '' Taam anladım byuu '' 

- '' Dur mal araba gelicek '' 

abimin söyledikleriyle ağzım O şeklini alırken oda bana bakıyordu . 

- '' Ne arabası canım yav ? ''

- '' Annemlerin holdingten gelicekmiş işte ya bekle iki dakka '' 

Gözlerimi devirdikten sonra beklemeye başladım . 

- '' Ben gidiyorum sen araba gelince gidersin hadi görüşürüz dikkat et dana ! '' 

- '' of öküz yav hadi siktir git ! '' 

- '' o ağzına sıcarsam görürsün siktir giti sen ! ''

abimin söylediğine göz devirdim . Sacımı eliyle geriye doğru atıp içine sıçan abime küfürlerin en güzelllerini yolladım . 

- '' YA PİÇMİSİN OLM SİKTİR GİT BE ! MAL ALLAHIM YA ! ''

- '' Bağırma lan ses qes hadi görüşürüz ! ''

- '' GÖRÜŞMEYELİM ORANGUTAN KILIKLI ! '' 

Diye arkasından böğürdüğümde , o coktan arabasını calıştırmıştı . 

Önümde lüx bir arabanın durmasıyla oan odaklandım . 

AMAN TANRIM DİDİM !!! BU NE ALLAM BU ARABA MI ? !!! VAY AMINAKOYIM YAV ! 

Komşum Bir BağımlıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin