Hey lume. Cum nu am primit foarte multe pareri despre nume, urmatoarele 2 capitole vor fi dedicate lui @SimonaSim9 si @GhostSoul23. Acesta ii este dedicat lui @SimonaSim9 si urmatorul lui @GhostSoul23.
Parerea mea la nume:
Fete: Allysa, Gesmine si Hope
Baieti: Justin, Luck, Zack.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
POV JEFF
Iubire. Asta e tot ce simt acum. Puteam sa jur ca ea nu o sa accepte. Ahhh... Ma uitam la ea, ea se uita la mine. Mi-am dat seama ca trebuie sa ii pun inelul. I l-am pus si am sarutat-o dulce si scurt apoi am luat-o de mana si ne-am dus la masa, unde aveam degand sa facem detaliile.
-Deci, nunta va avea loc pe 30 Octombrie. Vor veni toti din casa noastra si fratii mei. Invitatiile le fac eu, deoarece cred au fost frumoase acele bilete agatate de copaci. Preotul, voi fi eu, desigur. Nasii cine vor fi?
-Eu zic sa fie tot un cuplu. spune Caro sigura pe ea.
-Si eu.
-Deci ori Sally si Flor ori Eli si Ben. a zis ea la fel de sigura pe ea. Parca doar eu ma insor aici.
-Eli si Ben deoarece trebuie sa fie ambele persoane din aceasta casa.
-Ok.
*Peste 1 luna si 15 zile*
POV CAROLINA
Sunt in camera si imi mai retusez machiajul un pic. Azi este ziua cea mare. Pe langa asta mai am si un anunt foarte important de facut.
Slender intra in camera. Si cum eu nu am tatal alaturi de mine, el trebuie sa ma conduca spre altar si sa faca si pe preotul.
Am ajuns in fata latarului unde Jeff ma astepta. Slender si-a tras roba pe el si a inceput:
-Carolina Slendes, il iei pe Jeff the Killer, la bine si la rau, la saracie si belsug, sanatate si boala?
-Da!
-Jeff the Killer, o iei pe Carolina Slendes, la bine si la rau, la saracie si belsug, sanatate si boala?
-Da!
-Poti saruta mireasa!
M-a sarutat dulce apoi ne-am dus la masa unde aveam degand sa fac marele anunt. In ultima luna am tot renovat casa impreuna cu Jeff deoarece dupa nunta ne mutam aici.
-As vrea sa fac doua anunturi!
-Doua?! intreaba Jeff. Saracul el stie doar de unul din ele!
-Da! Primul anunt e ca am renovat casa mai repede si ne vom muta in ea!!!
-Si al doilea???? intreaba Jeff ingrijorat.
-Sunt insarcinata!
-Cu cine? intreaba Ben.
-Cu mine! zice Jeff. Nu-i asa?
-Asa e!
-In cate saptamani? intreaba Sally.
-In 4 saptamini, aproape 5.
-Dar v-ati distrat, nebunilor!
-Si eu care te credeam normala.
-Daca tot facem anunturi mai avem 3 anunturi de facut! a zis Eli.
-Care?
-Eu si Ben ne-am logodit, urmand sa ne casatorim in Ianuarie, ne-am cumparat casa noastra la vrea 2 km de a voastra si ne vom muta in ea la ziua nuntii!
-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! Sunt asa de happy pentru tine!!!
-Ok, acum, cand mergi sa vezi ce e copilul???? intreaba Slender!
-Peste 3 saptamani. Si sa vedem si cati sunt. Va fi prima acografie!!
-Ok...
Am intrat in casa si ne-am intins in pat obositi dupa petrecerea mirilor si mireselor! Cine ar fi crezut ca Slender stie sa danseze asa de bine. A trebuit sa fac dansul dintre tata-fiica cu el. Stiti deja motivul. Oricum, daca tot sunt aici, si vorbesc inca din perspectiva mea, sa spun pana nu schimba iar autoarea asta ne... draguta. Eu am fost la primele 2 ecografii si sunt ...
POV AUTHOR
Prea tarziu. O sa aflati mai tarziu ce a vrut Caro sa spuna. Oricum, Jeff si Caro se inteleg foarte bine, iar acest copil/copii o sa ii aduca mai mult impreuna. Primii 4 ani vor fi cei mai grei. Nopti nedormite si zile pierdut. Dar daca Jeff a considerat ca protectia e nefolositoare, asa ii trebuie.Chiar daca sunt criminali nu o sa omoare un suflet care creste in iubirea vietii lui Jeff si in sufletul Carolinei.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Acesta a fost capitolul. Scuze ca e scurt dar cineva ma tot baraie la cap sa ma culc. Noapte buna si mersi anticipat ca cititi si ca votati si pentru parerile voastre.
Va iubesc!
Gaby :*
CITEȘTI
Jeff the Killer
أدب الهواةCarolina este o fata de doar 17 ani a carei viata se va schimba total dupa aparitia lui Jeff. Din fata cumintica va ajunge o criminala si viitorul ei va depinde strict de asta.