Yaaaay miercuri e ziua mea. Plang am facut 14 ani. Tin minte cand am postat de ziua mea anu trecut. In fine, capitol nou, csf. Un prieten mi-a dat idee de cum pot termina cartea, but v-am promis intai 100 de capitole si o sa fac 100 de capitole.Sper sa fie ok capitolul :3
________________________________________________________________________________
Eram in patul meu, asteptam. Ce asteptam, nu stiu. Doar stateam si ma uitam la tavan. Voiam sa ma uit la un film, dar nu stiam la ce film. Ceva de groaza. Mhm, am auzit o data de un film, Mama parca, vreau sa il vad.
M-am ridicat din pat si m-am dus spre biroul meu unde aveam laptopul meu care era rosu sangeriu. Eu i-am ales noanta, deisgur, ca daca era dupa Slender, era negru. Oi fi eu maniaca, dar nu vreau negru, e prea sumbru, rosu e mult mai ok.
M-am trantit in pat si am inceput sa caut filmul. Niciodata nu am inteles de ce il pun pe 100 de mii de site-uri cand doar unul merge cat de cat decent. Unde e logica? Sa ne faca pe noi sa ne innebunim pana vedem filmul? Nu cred ca e ok... Sau poate asa cred ei ca fac audienta? Hey! Nu ma judecati, nu sunt o corporationista maniaca, gata sa devoreze internetul numai pentru bani! Scuze pentru maniacii care fac asta, nu am vrut sa par fara inima, serios, eu chiar sunt fara inima.
Ok, acum lasand gluma, ma uitam la filmul asta, care aproape ca ma plictisea. Ce poate fi asa de infricosator sa vezi niste copii intr-o casa din padure care au trait numai cu cirese. Vai doamne. Va dati seama daca erau visine. Faceau astia infarct nu gluma. Ba, sa nu glumiti cu visinele.
Oricum, cum ziceam, ma uitam eu la aia, aproape adormeam, cand deodata se tranteste usa de la intrare de perete si ceva cade pe jos ca o caramida. Oricine ar fi, mai trebuie sa slabeasca ca e gratios ca o foca pe uscat.
Ma duc spre usa, unde pe jos se afla unul din prietenii lui Jeff si intra Jeff dintr-o data pe usa ca un mare super idiot.
-Ce cauta, "nea betie" aici?
-L-a gonit in seara asta colegul de camera din camera ca tre sa invete pentru un test foarte important si i-am promis ca dupa petrecere poate sa doarma la noi.
-Ok, dar doarme la tine in pat!
-Ok.
-Si tu il cari pana acolo!
-Hai frate, e urias, abia pot sa ii ridic piciorul! [persoanele mai plinute, eu rad aici, dar nu va faceti griji, eu is o balena asa ca nu ma simt prost pentru asta #sns]
-Tu l-ai adus, tu il ajuti ridici.
-Iti dau ce vrei tu, numai ajuta-ma sa il trezesc, ca se ridica singur.
-Ok, vreau posterul ala al tau cu "I'm duff and I have not problem" si o bandana cu One Direction.
-Dar imi place posterul ala.
-Ok, il trezesti singur.
-Ok ok, gata, ti le dau.
-Yayyy.
-Ok, acum ajuta-ma.
Dupa multe incercari, ne-am dat seama cum sa il trezim, i-am urlat in ureche ca e Nicki Minaj in pat. S-a ridicat, s-a dus in pat si a adormit exact ca o morsa, ocupand tot patul.
-Si eu unde mai dorm acum?
-Unde vrei!
-Ok.
Eu m-am dus in patul meu si mi-am stins lampa urmand sa ma culc. Jeff era la dus asa ca pana termina el puteam sa adorm si sa nu ii mai aud comentariile. Stateam in pat, pe o parte, cu fata spre geam, aproape adormisem cand simt ca ceva imi misca patul si ca cineva ma ia in brate. Stiam ca e Jeff. Nu pot sa va mint. Stiu cum e cand te ia Jeff in brate. De cand am stat odata in trecut impreuna.
CITEȘTI
Jeff the Killer
FanfictionCarolina este o fata de doar 17 ani a carei viata se va schimba total dupa aparitia lui Jeff. Din fata cumintica va ajunge o criminala si viitorul ei va depinde strict de asta.